Wpis z mikrobloga

#motocykle #mechanika #yamaha

Zastanawiam się nad FZ1 ale martwią mnie jej osiągi. Czytaj 3.6s do setki z litrowego silnika o mocy 150KM to trochę mało. Mój GS 1200 się lepiej zbiera. Dlatego moje pytanie brzmi, czy da się coś z tym zrobić? Ponoć winny jest dół w zakresie 4tys-8tys obrotów. Prawda to? Jeśli tak to co można z tym zrobić?
  • 13
@ImeNs: nic, to silnik z R1, trochę zmieniony, ale tak ma, będzie #!$%@?ć lepiej od GS1200 czy innych dużych, ale start z miejsca będzie miał słaby jak R1ka, musisz ślizgać sprzęgło do 70km/h. Taka charakterystyka silnika i długie biegi.
@PancakeV: @kipowrot: oki, dziki za info. I tu nie chodzi o same cyferki a bardziej o odniesienie się do artykułów w necie na temat tej maszyny. Bardziej zaczęło mnie to zastanawiać czy to rzeczywiście tak źle jeździ jak piszą, że dostaje zadyszki podczas jazdy z innymi litrami
@kipowrot: bandziora juz miałem, co prawda mniejszego, ale nie chce do tego wracać. teraz chodzi mi najbardziej po głowie właśnie FZ1 i Z1000. wczesniej jeszcze brałem speed tripla 1050 pod uwagę, ale naczytałem się o jego problemach z elektryką i jednak odpuszczam.