Wpis z mikrobloga

@modzelem: nie ma co odrzucać tylko sprawdzać dokładniej przy zakupie.

@egzo2: @vegetassj1: ogólnie to silnik VW jest lepszy pod gaz, trwały i pancerny silnik pamiętający dinozaury, osiem zaworów na hydraulicznych popychaczach. Mam starszą wersję tego silnika i samej benzyny pali mi 7.2L/100km w cyklu 50% miasto 50% trasa z klimą. Jedyne co to nie polecam brać tego silnika ze skrzynią 5, sześć biegów to minimum.

Za to fiat będzie
@aarahon fiat jest
Wygodniejszy
Praktyczniejszy
Nowoczesniejszy
Silnik z duzo wieksza kultura pracy
Owszem,drozsza jest instalacja,ale spalanie gazu nzsze niz w vw
Auto jest klonem Suzuki SX4- japonska jakosc,nieosiagalna dla vw
japonska jakosc,nieosiagalna dla vw


@vegetassj1: może w przypadku toyoty. Nie licz na to u Suzuki które motoryzowało Indie.

fiat jest

Wygodniejszy


Mały crossover jest zawsze wygodniejszy od hatchbacka. Wymiarów nie oszukasz. Niestety linia ułożenia pedałów we fiacie pasuje do nich bo jest #!$%@?, sprawdź na zdjęciach jeśli tym autem nie jeździłeś. No i jest tam sporo większy tunel środkowy jak w golfie, trzeba w sporym rozkroku siedzieć na środku tylnej kanapy,
@egzo2: Pod gaz to VW, Suzuki odpuść i zapomnij o bajkach, że jak ktoś Ci dobrze to założy i wystroi to będzie dobrze.

VW MPi też w późniejszych rocznikach miały problem z LPG (sprawdź wątek skodziarzy, dotrysku benzyny w fabrycznych instalkach i padających głowicach), ale tam wszystko ogarniesz za grosze z remontem głowicy włącznie.