Wpis z mikrobloga

via Wykop Mobilny (Android)
  • 460
O 13:10 miałem mieć lot z Modlina, ale samolot uległ awarii i
do 22:30 czekaliśmy w terminalu na jakąkolwiek decyzję.
Wtedy poinformowano Nas, że będziemy zawiezieni busami do Katowic i tam będzie już czekał na Nas podstawiony samolot.
O 3:00 zajechaliśmy do Pyrzowic, żeby dowiedzieć się, że owszem, samolot będzie, ale o 9 i mamy sobie radzić.
Sporo naprawdę małych dzieci, kobiety w ciąży.
Żadnej opieki, zapewnienia miejsca siedzącego / leżanki, nic.
3 wody, 1,5 kanapki i 3 batony.

#!$%@? kpina.

#lotnictwo
#podroze
#samoloty
#itaka
#wakacje
  • 92
@jasamek: @niggerinthebox: Niestety przewoźnicy bronią się jak mogą, dlatego jest wiele firm pośredniczących ze swoją zgrają prawników. Zgarniają od 20 do 50% prowizji w zależności, czy pójdzie gładko czy rozbije się o sąd. Sam pracuję w jednej z takich firm ( ͡° ͜ʖ ͡°) więc trochę orientuje się jak to wygląda.

@hphp123: Jak będziesz zainteresowany to się odezwij do mnie na priv. Nie chcę mówić
@Beeercik te 250 eur to sie w tej sytuacji nalezy itace czy tobie? W sensie ze oni bukuja, więc im sie nalezy a ty mozesz roscic do itaki a nie do linii?pytam bo nie wiem. Nie wiem też jaka jest odpowiedzialność biura podrozy. Moze jest jakas stronka dobra z takimi informacjami?
@maQus: W sumie to tez nie zawsze, np w Waszyngtonie praktycznie nierealne jest znalezienie hotelu przy lotnisku, wiec mam dobra miejscówkę na jednym terminalu do spania:)

Najwiecej co ubrałem to 1000CAD od Air Canada, ale wtedy to opóźnienie mnie kosztowało wielokrotność tej sumy wiec średnio się to opłaciło.
@niggerinthebox: Ja pewnie też bym załatwiał przez ULC, albo bezpośrednio u przewoźnika. Ale to zależy, czy ktoś ma czas i mu się chce.
Przykład:
Każda linia ma inną procedurę składania reklamacji (inny zestaw dokumentów, inaczej wyglądający formularz, etc.) Linia ma 30 dni na rozpatrzenie reklamacji. Nie doślesz jakiegoś dokumentu (albo się podpiszesz w złym miejscu) to ci odpowiedzą 29-go dnia, że coś jest nie tak i musisz uzupełnić papiery. Uzupełniasz i
@Beeercik: My lecieliśmy 1 sierpnia do Mediolanu. Opóźnienie prawie 6h z winy przewoźnika.Wypełniliśmy 3 sierpnia formularz dotyczący odszkodowania na stronie ryanaira, a następnego dnia już przyznali nam odszkodowanie 250 euro od osoby. Pieniądze miały dotrzeć w 21 dni roboczych, a już wczoraj miałam na koncie. Dziękio temu, że nie korzystaliśmy z usług pośredników, nie straciliśmyh 25% całej kwoty. Dodam, że wypełnienie formularza trwało 5 minut...
Pobierz weronikasi - @Beeercik: My lecieliśmy 1 sierpnia do Mediolanu. Opóźnienie prawie 6h z...
źródło: comment_3bAYrBIKBurKHWvWLjVMA1okH0nYfW0b.jpg
@neib1: srakiego, mi się udało dwa razy wynegocjować odszkodowanie od amerykańskich linii i to 2x z Los Angeles. A tamto to był żart tak samo jak mit z ta babka co sobie niby tylko kawę wylała i dostała milion od mcdonalds(był o tym nawet dokument)
@Beeercik: teść miał dokładnie taka samą sytuacje, jeden z poszkodowanych wziął kontakt do zainteresowanych zorganizował zrzutkę na jakiegoś prawniczego amigo który jest specem w tych sprawach i poleciał pozew zbiorowy. Efekt? Zwrot kosztów wycieczki z małą nawiązką. Nie bać sie walczyć o swoje w tym kraju z kartonu i nie słuchaj filozofów co prawią „conajwyzej zwrot 1/7 kosztów wycieczki, inaczej tego nie widze”. To jest podejście typowego przegrywa. Za ryj ich