Wpis z mikrobloga

#wroclaw
TL:DR - Buspas na Krakowskiej to kpina.
W ciut dłuższych słowach: Wczoraj akurat musiałem coś załatwić w Family Point na Krakowskiej więc z racji pogody i rozmiaru zakupów podjechałęm autem. Na lewoskręcie stało kilka aut więc się grzecnie ustawilem za nimi. Za mną jeszcze jakaś fura i uwaga uwaga autobus 114. Jest mi ktoś w stanie wytłumaczyć na cholerę BusPas jak ta 114 stoi w korku na tym lewoskręcie przez 4 cykle? Skoro mogła pojechać przez skrzyżowanie na wprost?
Pas na wprost był drożny, więc mógl dalej pojechać prosto i ominąć korek. Tramwaj dojechał dopiero przy 3 cyklu. Nie rozumiem tego kompletnie. Jaki w takim razie ma sens to wydzielenie jak nie daje żadnych oszczędności czasu. I tak to był krótki autobus więc spokojnie by wykręcił na przystanek.
@mroz3 @rybak_fischermann
Chodzi dokładnie o to miejsce Link
  • 14
@mroz3: Ta oszczędności. Właśnie widać.
@rybak_fischermann: Ja jestem ciekawy jaki kierowca by złamał przepis jakby pojechał prosto i skręcił na ten przystanek. Jakby były Światła od czoła przystanku dla pieszych to bym zrozumiał. A tak? Bezsens kompletny. Przepisów by nie złamał bo tam nie ma żadnych linii wymalowanych więc autentycznie nie jestem w stanie zrozumieć czemu tak grzecznie czekał w korku.
@fredperry: Jak jest wykorzystywany w ten sposób to nie widzę dla niego sensu. A nie wiem czy nieogar. Może tak MUSI jechać? Przegubowym się nie zdziwię jakby się nie miał jak zmieścić tam.
Z drugiej mańki nie ma przymusu jazdy buspasem co już pisali kierowcy MPK. A nie jeżdzą po buspasach przez ich stan techniczny XD
@Wychwalany: No to mówię, że tak jeździ. Ale skoro dodali ten Buspas to jaki to teraz ma sens jak przejeżdzają teraz wszyscy pod te światła i autobus staje za nimi? Cała oszczędność wynikająca ze zrobienia tego Buspasa marnuje się na tych światłach. Jaki to ma w takim razie sens? Bo nie potrafię tego ogarnąć.