Aktywne Wpisy
Van-der-Ledre +42
Jestem wdzięczny komukolwiek, kto stworzył cudo zwane automatem. Pamiętam katorgi na jazdach tymi gównianymi kiami, bieg taki, sraki, jechać to nie chciało pod górkę nawet za dobrze.
Ja nie mam podzielności uwagi, skupiam się nad jedną czynnością, czyli prowadzeniem auta by nikomu ani sobie krzywdy nie zrobić. A zabawa jakąś wajchą średniowieczną mi się nie widzi. I od kiedy kupiłem sobie samochód, to polubiłem jeździć, teraz to czysta przyjemność. Nigdy nie zgaśnie,
Ja nie mam podzielności uwagi, skupiam się nad jedną czynnością, czyli prowadzeniem auta by nikomu ani sobie krzywdy nie zrobić. A zabawa jakąś wajchą średniowieczną mi się nie widzi. I od kiedy kupiłem sobie samochód, to polubiłem jeździć, teraz to czysta przyjemność. Nigdy nie zgaśnie,
Alzena +10
Zastanawia mnie kwestia zamkniętej trumny.
Przecież to normalne, że w kaplicy przed pogrzebem trumna dla rodziny i najbliższych jest otwarta i każdy zdaje sobie sprawę, że człowiek martwy nie wygląda dobrze, występuje stężenie pośmiertne, plamy opadowe itd., żadna to niespodzianka 乁( •_• )ㄏ ale to nie jest powód do tego żeby trumna była zamknięta.
Argumenty o tym, że lepiej żeby była zamknięta bo nie będzie robionych
Przecież to normalne, że w kaplicy przed pogrzebem trumna dla rodziny i najbliższych jest otwarta i każdy zdaje sobie sprawę, że człowiek martwy nie wygląda dobrze, występuje stężenie pośmiertne, plamy opadowe itd., żadna to niespodzianka 乁( •_• )ㄏ ale to nie jest powód do tego żeby trumna była zamknięta.
Argumenty o tym, że lepiej żeby była zamknięta bo nie będzie robionych
Chodzi mi szczególnie o sprzęgło i dwumas oraz turbinę (bo wtryski ostatnio poznałem na własnej skórze niestety).
Czy możecie napisać jaki rocznik, model i silnik (tdi, crdi, hdi, psa, cdti, d4d) oraz czy była to awaria która unieruchomiła samochód? Czy udało się usunąć i jakim kosztem?
#motoryzacja #samochody #mechanikasamochodowa
Jedyna usterka, która powodowała mi faktyczny problem to problem z wysprzęglikiem (auto nie rozłączało napędu do końca) -
Komentarz usunięty przez autora
E39 530d, przebieg 360 tys., przez 8 lat jazdy raz padła turbina i zregenerowałem dwa wtryski, chociaż to drugie nie unieruchomiło silnika. Poza tym brak poważniejszych problemów. Polecam tego allegrowicza (
#!$%@?łbym tego kaszlaka. W tym obsranym chlewie i tak nie ma gdzie butować chyba że od świateł do świateł, a skoro wacha kosztuje tyle samo to sensu najmniejszego brak.
Sam mam 4B10 i nie narzekam. Nie ma turbin, egrów, pompowtrysków, dwumas, dpfów, a zmienne fazy pozwalają na dawkowanie paliwa stopą (plus piec zachowuje się jak na turbinie - przy 4k obr. jest momentalny kop).
I nie zamienię go na wibracje, hałas,
Przy 205 tys. zaczęło coś klekotać, od razu zajechałem do warsztatu - okazało się, że zaczęło się rozwalać łożysko oporowe, a że skrzynia już zdjęta, dwumas był OK, ale za 10-15 tys. już nie, to zrobiłem całość za ~3500 zł. Auto normalnie jeździło, nie unieruchomiło mi to samochodu.
Wtryski od nowości te same. DPF od
VW Jetta 1.6 TDI 105 KM 2011r,
-przebieg 100 000 - padl wtrysk na autostradzie w Niemczech, auto unieruchomione, naprawa ASO VW 800 euro
-przebieg 115 000 - EGR do wymiany, auto wskakiwalo w tryb awaryjny, wymiana ok.1000 zl
Po tej drugiej awarii auta sie pozbylem, jestem rozczarowany VW przy tym przebiegu (realny, udokumentowany). Teraz przesiadka na Honde Civic sedan z benzyna, spalanie o 1l wiecej na 100km, zobaczymy jak sie
Komentarz usunięty przez moderatora
Mam polo 1.6 z 2012. Gówno jakich mało. Wyleczył mnie skutecznie z niemieckich marek. Wtryski klepią, choć były sprawdzane i są sprawne. 85.000 przejechane a kultura pracy jak w bizonie. Ps naprawa DSG - 3500zl.
@Jaggen: Uśmiejesz się, ale ten typ tak ma. Tak ten silnik po prostu pracuje.