Aktywne Wpisy
xena_x +5
Oglądałam kanał kobiety ok. 35 lat, ma doktorat, byla dyrektorką w korporacji, prowadzi kanał na yt o tym że rzuciła korporację i nie pracuje, nie musi bo zarobiła tyle że ma wszystko, a gdyby chciała wrócić to przyjęliby ją z pocałowaniem ręki. Jest bogata, zadbana, z charakteru nie jest stereotypową korpo bitch, wydaje mi się że ma dystans do siebie, potrafi się z siebie śmiać, mówi bardziej z sensem niż te 20-letnie
Kogo wolałbyś?
- Bogata dyrektorka w korporacji, 35 lat 46.7% (293)
- Julia, studentka turystyki i rekreacji, 20 lat 53.3% (335)
toitakniemaznaczenia +241
mam dziś urodziny
#frenpill
#frenpill
Chodzi mi szczególnie o sprzęgło i dwumas oraz turbinę (bo wtryski ostatnio poznałem na własnej skórze niestety).
Czy możecie napisać jaki rocznik, model i silnik (tdi, crdi, hdi, psa, cdti, d4d) oraz czy była to awaria która unieruchomiła samochód? Czy udało się usunąć i jakim kosztem?
#motoryzacja #samochody #mechanikasamochodowa
Komentarz usunięty przez autora
1. 206000 regeneracja FAP - 750 zł
2. ok. 220000 wymiana rury od intercoolera - ok. 300 zł oryginał
3. ok. 250000 sprzęgło, docisk, wysprzęglik, dwumasa (części oryginalne) - 3500 z robocizną
Żadnych innych problemów. Poza tymi rzeczami robiłem w tym okresie hamulce, pojedyncze gumy w zawieszeniu i wymieniłem jedno łożysko koła. Nie miałem żadnej
Passat 3bg 1.9 tdi 131 PD 120 kkm do 202 kkm - zacinajaca się geometria w turbo po ok pół roku stania i raz złapał ręczny i nie odbił ale to już nie silnik
a3 8pa 2.0 cr tdi 23 kkm do 233kkm brak awarii
passat b7 2.0 tdi cr od 0 do 228 kkm - zacinajacy sie
w rodzinie mamy Tranpostera T4 2.5TD 90km, jedyne co tam się działo to dwumas, ale ten samochód ma ogromny przebieg więc siłą rzeczy kiedyś musiał pójść.
Ford Mondeo moich starszych, 1.8 TDCI 125km, po zakupie była wymieniona uszczelka kolektora wydechowego później nie słyszałem o problemach.
Ford Focus
Hyundai I30 1.6 CRDI 115 KM: 300kkm bez dotykania silnika. Po tym przebiegu sprzęgło do wymiany.
Ford Mondeo 2.0 TDCI 140 KM: 280kkm silnik i DPF niedotykany, koło 200 kkm sprzęgło padło, dwumasa wymieniona profilaktycznie przy okazji
Co ważne, oba auta użytkowane od nowości. Przebieg pewny, serwisowane na bieżąco.
207 1.6 HDI 9HV FAP: EGR, odma, czujnik ciśnienia turbo, strzelił pasek osprzętu i przy
Należe do ludzi którzy dbaja o samochód,wiadomo-jak dbasz tak masz. 2 usterki do wady fabryczne na które były przeprowadzane akcje serwisowe,niestety moj samochod w Austri nie załapał się na ta akcje ;/ : 1.Pompa ABS która potrafi mieć awarie i podczas hamowania przy załączającym sie abs/esp leci usterka układu hamulcowego,kupiłem nową i wszystko gra,generalnie jechać można było ale cóż. 2.Łożyska skrzyni biegów 5-6 bieg,wyły
Ostatni rok - turnina i kompletne sprzęgło z Zimeringami po obu stronach.
Łał, dzięki serdeczne za duży i owocny odzew.
Jestem w rozterce po awarii wtrysku na pierwszym cylindrze w seacie ibiza 2011 1.6 tdi kombi 90KM. 350km przejechał na kołach a pozostałe 350 km na lawecie. Teraz mam powrót do domu 684 km i wielki znam zapytania