Aktywne Wpisy
Jody_HiGHROLLER +27
#tinder ale beka laska mnie zaprosiła na chatę po paru godzinach na miescie i nawet się nie dała pocałować (ja #!$%@?). Leze z nią teraz w jednym leżu, ta śpi (niby) ale ma za cel chyba się nie dać wydymać. Dziwne dupy, chociaż się przytuli chłop ja #!$%@?.
szczurek_87 +52
Fachowiec odkurzył płytę indukcyjną w montowanej kuchni swoim odkurzaczem karcher zajechaną plastikową końcówką która ma mnóstwo zadziorów i jakiś wbitych kamyków. Efekt to porysowana nowiusieńka płyta indukcyjna. Wkurzyłem się bo mam już dosyć tych speców. Jedno robią a drugie obok niszczą. Zero zabezpieczenia rzeczy, żadnego myślenia tylko jazda, byle szybko kasę wziąć i nara. W odkurzacz ma włożoną taką końcówkę z włosami - 3s na zmianę by stracił. To kur*a nie :/
Chodzi mi szczególnie o sprzęgło i dwumas oraz turbinę (bo wtryski ostatnio poznałem na własnej skórze niestety).
Czy możecie napisać jaki rocznik, model i silnik (tdi, crdi, hdi, psa, cdti, d4d) oraz czy była to awaria która unieruchomiła samochód? Czy udało się usunąć i jakim kosztem?
#motoryzacja #samochody #mechanikasamochodowa
2.0 HDI:
a) padł EGR; poza miauczeniem komputera nic się nie działo; wymieniłem go sobie (czyszczenie nic nie dało) i hula do dziś
b) podczas wymiany zestawu sprzęgła została wisząca wtyczka przy czujniku ciśnienia różnicowego - diagnozę utrudniało to, że większość czasu auto jechało normalnie, ale czasem odpalał się tryb awaryjny i ledwo dało się to rozhuśtać do 150, co i tak zajmowało wieczność; po wpięciu wtyczki problem zniknął
c)
Dobrze zadbany diesel z dwumasą, common rail i turbiną będzie mniej awaryjny niż zaniedbywany od nowości wolnossak 1.8 Hondy. Nie ma reguły - są konkretne przypadki i statystyka.
- 125 000 km - koło dwu-masowe
- 160 000 km - EGR, przycebuliłem i kupiłem tani zamiennik, padł po kilku miesiącach. Oryginał puki co chodzi dobrze.
- 175 000 km - DPF, auto wracało na lawecie
- pompa wody, wymieniona przy zmianie rozrządu
- wysprzęglik
@snwptest: wiesz co,jak bym miał budżet to brałbym z salonu z przedłużona gwarancja:) jeżeli chodzi o sprzedaż,jak nie chcesz już inwestować to sprzedaj normalnie z nizsza cena ale błagam zaznacz że auto posiada usterke ;) nie bądź januszem z komisu.
Audi a6c5 2.5 - wałki rozrządu - 4kapciuszki.
przy 300k - wymiana kola pasowego (sparciala guma, drgania walu przenosilo na karoserie), przy okazji profilaktycznie osprzet silnika wymieniono (pompa/rolki/napinacze/paski) + czyszczenie EGR
Polecam olej zmieniac co roku + filtry / ewentualnie co 10-15kk
przepustnica gasząca 900zł
zestaw rozrządu 700zł (pewnie robocizna byłaby drugie 700zł)
regeneracja wszystkich wtryskiwaczy common rail (ale możliwe że zalał kilka razy ON przywieziony od "ruskich", bo ten co regenerował mówił że nie widział od lat tak bardzo zniszczonych) 2200zł (robocizna byłaby