Wpis z mikrobloga

@play_polska ponawiam zapytanie o kontakt do jakiejś inteligentnej osoby, która rozwiąże problem. Zgodnie z Waszą sugestią otworzyłem zgłoszenia, jednak zgodnie z tradycją znowu jakiś dzban je wszystkie zamknął bez rozwiązania problemu.
#play #januszebiznesu
  • 8
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@goferek Z poziomu mediów społecznościowych nie mamy wglądu do Twojego konta, by sprawdzić to i Ci pomóc. Nie pozostaje nam nic innego, jak prosić Cię o kontakt z naszą Obsługą Klienta w tej sprawie. Wszystkie ścieżki kontaktu znajdziesz tutaj https://www.play.pl/pomoc/kontakt.html. Możesz w tej sprawie napisać również do naszego konsultanta, który jest dostępny na czacie w aplikacji mobilnej Play24.
  • Odpowiedz
@play_polska: super, ale w którym miejscu zajmie się tym ktoś kompetentny? Na stronie nie jest podkreślone, że wybierając opcję "Nowe zgłoszenie w Play24" trafi ono do bandy nieudaczników, którzy nic nie robią poza zamykaniem zgłoszeń. Skąd pewność, że np. wysyłając list tradycyjny trafi on do kogoś o choć odrobinę wyższym IQ?
  • Odpowiedz