Aktywne Wpisy
b_oski +7
Dawniej myślałem, iż 150 KM to wystarczająca moc. 200 KM to już bardzo dużo. A jak znajomy kupił sobie 400-konny samochód, to myślałem, że ja bym się nim r------ł o pierwszą latarnię.
Dziś wsiadając do 150-konnego samochodu mam wrażenie, że chyba nie ma kompresji, bo to nie jedzie. Jaka jest optymalna moc na daily, ale tak, żeby nie brakło po roku jeżdżenia?
#samochody #motoryzacja #pytaniedoeksperta
Dziś wsiadając do 150-konnego samochodu mam wrażenie, że chyba nie ma kompresji, bo to nie jedzie. Jaka jest optymalna moc na daily, ale tak, żeby nie brakło po roku jeżdżenia?
#samochody #motoryzacja #pytaniedoeksperta
pq18 +321
#bmw #e46
W e46 nie było turbo benzyn (a oznaczenia kończyły się na 330i), więc mając do wyboru 2.5 N/A albo klekota, to bierz śmierdziela truciciela. Gdybyś wybierał między 330i vs 330d i miał na uwadze "fan" z jazdy, to jeszcze bym się
Samą mapą robisz bezpieczne 250 koni z hakiem i masz bardzo dynamiczny samochód przy spalaniu rzędu 8-9 litrów.
@Bajaderka_Z_Ryby: nie prawda, były 3.0d w xdrive
@Kejran: liczba problemów mogących wystąpić w M54 i M57 jest zbliżona. Diesle robią większe przebiegi, benzyny są mocniej katowane. W dieslach zawodzić może to, co w sumie w każdym innym (wtryski, turbo, dwumas, chociaż i tak są to bardzo trwałe elementy), ale i benzyny mogą niemile zaskoczyć (słynne już żłopanie oleju, odma, nieszczelności kolektora, cewki). Mój typ to M57N