Wpis z mikrobloga

tak się teraz wszyscy śmieją z Rosji i jej odpowiedzi na serial HBO o Czarnobylu, a przecież reakcja PiSu na rzetelny film/serial o Smoleńsku byłaby bardzo podobna.


@Soviak: No, preciez "Smolensk" powstał ;)
  • Odpowiedz
i błędy konstrukcyjne. Gdzie masz błędy konstrukcyjne przy Smoleńsku?


@ediz4: Błedy w konstrukcji systemu szkolenia pilotów. Błedy w kostrukcji sposobu organizacji lotów VIP których operatorem był specpułk 36. Błędy w konstrukcji ludzi którzy do tego doprowadzili.
  • Odpowiedz
ale wiesz, że jak lotniska nie ma w bazie danych TAWS, to jest ono traktowane jak kawałek ziemi i system drze się podczas prawidłowego lądowania?


@gandhi: A to spox, mogli uznać że nie lądują w lesie tylko na lotnisku no bo nie widzieli gdzie są a lotniska też nie widzieli więc wszystko się zgadzało.
  • Odpowiedz
Choćby fakt, że system TAWS darł się jak potłuczony PULL UP, TERRAIN AHEAD,


@panie-co-pan: Zawsze będzie się darł jeżeli nie ma lotniska w swojej bazie a tego nie miał. Można się rozejść.
  • Odpowiedz
Na szczęście komisja Anodiny wydała raport, który przepisał Lasek i dziś OP jest już pewien wszystkiego na tyle, że brak dostępu do jakichkolwiek fizycznych dowodów nie powoduje u niego żadnej konfuzji. Gratuluję popularności sądu, lemingi to silnie stadne stworzonka...
  • Odpowiedz
Przyczyną awarii samolotu było co innego, prawdopodobnie pompa paliwa, która przeciekała. Samolot stracił prawie 2 tony paliwa w ciągu mniej niż 2 minut przed katastrofą. Fotel był drugim wadliwym elementem w samolocie. Wadliwa pompa doprowadziła do katastrofy, wadliwy fotel nie uratował pilota.


@Lucider5: N0 kurna część mechaniczna się psuje - boże przecież to niemożliwe. Jak to możliwe że w samochodach się cokolwiek psuje.
  • Odpowiedz
@gandhi: Napisałeś, że przy lądowaniu TAWS będzie krzyczał. No i słusznie, z tym że warunki pogodowe w Smoleńsku były takie, że tym razem powiedzenie „próba nie strzelba, nikogo nie zabije” nie okazało się prawdziwe, a przy takiej mgle no to nawet na chłopski rozum nie należało w ogóle podejmować próby sadzenia samolotu, bo piloci nawet nie wiedzieli, gdzie są.
  • Odpowiedz