Wpis z mikrobloga

@ziemniag 300 koni z napedem na przód w nowej cuprze to nie to samo co w aucie sprzed 10 lat gdzie powyzej 250 koni prawie sie nie dało jechać, więc jeśli nie masz pojecia o samochodach, nie mowiac juz o jezdzeniu takim to nie kompromituj sie.
  • Odpowiedz
@KrupnikPL

najs, mam nadzieje ze w dsg i full opcji.

Ja wlasnie szukam z rynku wtornego, ale chce koniecznie z acc i dachem panoramicznym, wiec ciezko znalesc, ale sie nie poddaje.
  • Odpowiedz
  • 0
@KrupnikPL Piękny muszę ci przyznać ile takie cacko kosztuje ? oraz jakiś rabat udalo ci się wynegocjować mógłbyś opisać kilka ciekawych funkcji które są w tym aucie?
  • Odpowiedz
@ziemniag
co w tym smieznego?

Ja obecnie jezdze cupra 1P i mam 370 koni, i spokojnie ogarnia. Dobre opony (nie po 400 za sztuke tylko porzadne adekwatne do mocy), szpera i jest git.
  • Odpowiedz
@ziemniag chlopaku jezdzilem w zyciu tyloma autami ze nie zlicze tego wszystkiego (m.in dzięki pracy w wypożyczalni aut gdzie byly auta od Fiesty 1.0 do mercedesa e63s amg), dodatkowo interesuje sie motoryzacja na poziomie wyzszym niz tylko "czytam auto swiat i motor"

Owszem jak ktos kupuje zabawke na tor to 4wd albo rwd, do codziennej jazdy po bulki i do pracy, taka cupra 300 koni bedzie powodowala banana na gebie przez
  • Odpowiedz
@ziemniag

jezdze od dwoch lat i nie ma problemu, wiesz ze pedal przyspieszenia nie jest zero jedynkowy, w polaczeniu z dsg jezdzi sie super extra, co do mokrego jak nie ogarniasz sam to masz asr, xds i esp Ci pomoze :)
  • Odpowiedz
@ziemniag ale wytlumacz mi jakie sa az takie zalety W JEZDZIE NA CODZIEN :

rwd? Bo możesz walic boki na każdym zakrecie? bo mozesz palic kapora? - z wspomnianym wyzej amg (mial okolo 600-700koni) spędziłem prawie dwa dni i tak naprawdę przy kazdym nacisnieciu gazu mocniej niz na 1/4 kontrola trakcji dostawala szału, dodatkowo strach bo na mokrym wystarczy minimalny błąd i lecisz w krawężnik (nawet esp nie pomoże)

4wd ?
  • Odpowiedz