Wpis z mikrobloga

No dzień dobry, wytłumaczy mi dlaczego maszynista dojeżdża do końca peronu zamiast na środek? Jedyne miejsce z którego można wejść na peron to jest to na zdjęciu. A z tyłu pociągu są wagony 1 klasy i wars. Także zawsze trzeba zapieprzać.
A są pociągi które zatrzymują sie tak mniej więcej przy wejściach na peron. ( ͡° ʖ̯ ͡°)
#logikamaszynisty ? #gorzkiezale #pkp #tczew #kolej
Wynoszony - No dzień dobry, wytłumaczy mi dlaczego maszynista dojeżdża do końca peron...

źródło: comment_f4otTm9E8lSRJV4qUb8Hf2R3aE3YJgGF.jpg

Pobierz
  • 15
@Wynoszony: Może to wynikać z usytuowania wskaźników W32. A jeśli ich nie ma, to trafienie ostatnimi drzwiami, które są 200 m za lokomotywą idealnie w początek peronu nie jest wcale takim łatwym zadaniem. W ogóle każdy kto zaczyna szkolenie na maszynistę mówi, że największym problemem jest zatrzymanie takiego pociągu tam gdzie się chce, a nie tam gdzie wyjdzie. Do tego w przypadku braku wskaźników W32 każdy woli podciągnąć na zapas, bo
@pankoracz: Duży, szczególnie dla starszych osób. Można by łatwo go uniknąć bez żadnego kosztu. Więc w czym problem właśnie? Skąd takie myślenie? Nikt by windy nie wybudował dzięki tobie xD
@viruzzet: znam na pamięć wagony ale wolałbym mieć bliżej, jedynego wyjścia na peron.
@Ziner: Tutaj na peronie zmieściło by sie jeszcze 3 takie składy.
@Ziner: Bo piszesz o problemie ze zmieszczeniem się na peron, a tu takiego absolutnie nie ma. :) Mógłby mieć lokomotywę przy wejściu na peron, a i tak miałby dużo miejsca.

xD zrobiłem prosty rysunek
Biały tabor to ten obecny,
Zielony taki jaki bym chciał i jak większość pociągów się zatrzymuje.
Widać schody, a po drugiej stronie są windy (osoby na wózkach inwalidzkich mają nawet dalej niż sprawni ludzie)
Wynoszony - @Ziner: Bo piszesz o problemie ze zmieszczeniem się na peron, a tu takieg...

źródło: comment_vAGpbC4ZkCfIWuiXz0OcKMkEDo2nneS3.jpg

Pobierz