Wpis z mikrobloga

Po szwedzkich drogach popiernicza juz 26-tonowa autonomiczna ciężarówka. Co prawda 5 kmh i pod nadzorem inżynierów, ale testy te służą wprowadzeniu ich na stale w bliższej przyszłości, dzięki czemu obniżone zostaną koszty transportu. Ciekawe czy kwik truckerow będzie gorszy od paniki cierpiaży po wprowadzeniu ubera.
#ciekawostki #technologia #bekaztransa #zycietruckera
p.....t - Po szwedzkich drogach popiernicza juz 26-tonowa autonomiczna ciężarówka. Co...

źródło: comment_q7gZ2jWKrxbSHZur0FvbsBaYm8bwEKFt.gif

Pobierz
  • 79
  • Odpowiedz
konto usunięte via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@Banek5000: Nie no, co ty gadasz. Przecież rozwiązanie tego jest proste, wystarczy żeby wszyscy zostali programistami i po sprawie, w końcu to jedyny zawód który według wykopu zasługuje na normalne zarobki, reszta może żreć gruz. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@PomidorovaLova: drogi w USA i europie to dwie inne bajki, u nas jest ciasno i wiele zakrętów, gdzie jadąc zestawem musisz najechać na przeciwległy pas.
Nie chodzi mi o to co mówi tylko co twierdzili ludzie, ze nikt nie odważy sie z tego korzystać, bedzie niebezpieczne... a kilka lat później widzimy film na PornHub'ie gdzie okazuje się, że jednak działa.
  • Odpowiedz
@przekojot: tak, na pewno będą się skupiać na autonomicznych ciężarówkach jak za kilka tysięcy miesięcznie mają ciecia, magazyniera, kierowce, pomywacza, sprzatacza, ochroniarza, niewolnika w jednym, podczas gdy muszą płacić armii stulejow dwa razy tyle za klepanie w kąputer. jak wpadnie sztuczna inteligencja to kwik cierpow to będzie nic w porównaniu do kwiku klepaczy xD
  • Odpowiedz
@przekojot Mam srogą bekę z tego, że wykopki cisną po kierowcach aut ciężarowych. Kwik to będzie jak za kurczaka będzie trzeba zapłacić 30% więcej bo ktoś będzie jednak musiał go przywieźć itp itd, a ceny za transport rosną rok rocznie :) Nie ukrywajmy, na rynku brakuje ponad 100 tysięcy kierowców w tym momencie, a ilość ta będzie z roku na rok rosła bo bariera wejścia w ten zawód jest bardzo wysoka -
  • Odpowiedz
@przekojot takie gówno-zawody które są banalne jak lekarz, prawnik czy chociażby mechanik nie zostały wyparte przez maszyny, a ty chcesz od razu robota wrzucić w najtrudniejszy zawód świata... Dobre sobie
  • Odpowiedz
żadna maszyna nie ogarnie np roboty kierowcy Lidla czy naczepy DHL


@Prokurator1990: Widać mają krótkowzroczne myślenie. Jak maszyny będą mogły jeździć non-stop to oszczędzając na znacznych kosztach pracownika ogarną takie rzeczy jak punkty rozładunku i jazdę z punktu A do punktu B gdyż na tym to się wszystko kończy.
Ogarnięcie tego to jest mały problem a obecnie tego nie robią bo mają robola za kółkiem który przy okazji to ogarnie.
  • Odpowiedz
@Wap30: z twojego linka:

Embark did the new cross-country trip in five days, but it included a safety driver on board behind the wheel, and because said driver has to be ready to take over control, the route involved scheduled rest brake


xD

nie wiem skąd w was taka nienawiść do kierowców ciężarówek, boli was te 8k na miesiąc czy co? przecież w najbliższym urzędzie spotkacie całą armię mend uprzykrzających wam
  • Odpowiedz
@tiyn: Noo i co dokładnie w związku z tym? Prawnie pojazdy nie mogą jeszcze jeździć bez kierowcy, poza tym te projekty są w fazie testowania i w skrajnych warunkach system może oddać kierowcy kontrolę. Tak wygląda rozwój skomplikowanych projektów inżynierskich w zaawansowanej fazie, testuje się je w praktyce przy zachowaniu wszelkich koniecznych środków bezpieczeństwa.

Jedyne co mnie "boli" to brak świadomości jak zaawansowane są to projekty i na jakiej fazie wdrożenia
  • Odpowiedz