Aktywne Wpisy
buchajacy_rog +220
Cześć i czołem! Obiecałem podsumowanie #grubyzaklad z mojej strony, ale po tym, jaki esej dowalił @hdeck mam wrażenie, że niczego wartościowego tu już kolejnym wpisem nie wniosę. Mimo wszystko spróbuję opisać swoje doświadczenia i załączam wszystkie moje michy, a w komentarzu comiesięczne zmiany wizualne na zdjęciach.
Dla przypomnienia rezultaty po 3 miesiącach przedstawiam poniżej.
Wzrost 183cm. Wiek 34/35 (rocznik 1989).
- Waga: -28,7kg (112,2kg → 83,5kg)
- Tłuszcz: -23,6kg wytopionego smalcu (-15,9%
Dla przypomnienia rezultaty po 3 miesiącach przedstawiam poniżej.
Wzrost 183cm. Wiek 34/35 (rocznik 1989).
- Waga: -28,7kg (112,2kg → 83,5kg)
- Tłuszcz: -23,6kg wytopionego smalcu (-15,9%
pekas +1290
- niewolnictwo i ruch abolicyjny
- narkotyki (za których posiadanie był przypał)
- narkomania i patologia z niej wynikająca
- śmiertelne spaczenie
- kultyści różnych sekt
- przemyt i cały przestępczy biznes wokół niego
- zaginiona rasa Dwemerów i jej pozostałości
- realia okupacji i kolonizacji obcej kultury
- skomplikowana relacja bohatera i głównego wroga
- wszystko uzasadnione w lore
- ogólnie ciężki klimat i fabuła
The Elder Scrolls dziś:
- Hurr durr smoki
- hełmy z rogami (no bo wiecie, "wikingowie" XD)
- główny wróg płytki i banalny fabularnie
("Hurr durr zjem świat, bo jest ZŁY i lubię niszczyć)
- świat nie buduje klimatu, tylko jest tłem do łażenia
- wszystko jest bo jest, prawie bez uzasadnienia w fabule
- zadania typu " idź do strzałki i zabij/przynieś to co pokazuje".
- klimat lekki i płytki jak film dla nastolatków
Na melony świętej Almalexii, jak ta seria upadła od czasów Morrowinda.
Na screenie argoniański niewolnik na tle zachodu słońca, będący własnością plantacji solnego ryżu "Dren", mający na ręce magiczne kajdany, nieopodal skrzyń z kontrabandą składającą się z ksiezycowego cukru i skoomy czyli tutejszymi nielegalnymi narkotykami.
#gimbynieznajo #staregry #gry #morrowind #theelderscrolls #crpg
@Postuje-piosenki-od-20-lat: w przypadku serii The Elder Scrolls na pewno xD
@Postuje-piosenki-od-20-lat: ale nie zawsze jest to tak zasadne.
@Postuje-piosenki-od-20-lat: modowanie Morrowinda jest jeszcze prostsze, a samych modów jest multum, w tym
A jak się nazywa ten mod o zimowym pustkowiu, bo o takich modach to nie słyszałem.
@lowca_randroidow: liczba stron maszynopisu użyta do zapisania fabuł obu gier jest jak najbardziej obiektywnym kryterium.
Bogactwo lore i wielowątkowość fabuły też są policzalne.
Komentarz usunięty przez moderatora
Chcesz mi powiedzieć, że to że w Skyrimie jest dużo mniej contentu, a to, co jest, częściowo zostało przeniesione z morrowinda to jest subiektywne zdanie? xD
Skyrim ma ładniejszą grafikę i silnik fizyczny, ale w pozostałych kwestiach chyba wszędzie wypada gorzej.
W morrowindzie wszystko było takie tajemnicze i nieodgadnione. Pamiętaj jak się jarałem, jak kiedyś przypadkowo w jaskini na dnie jeziora udało mi się znaleźć kirys bogów. Albo jak spotkałeś Viveka. To były czasy.
@Kartinos: dodałem morrowind rebirth dla rozbudowy świata i morrowind graphic extender do poprawy grafiki i zwiększenia rozdzielczości.
W morrowindzie jest w #!$%@? opcji podróży - albo łaziki, albo łodzie, albo spelle mark + recall, albo interwencja almisivi, albo teleportacja między portalami w tych takich fortecach (zapomniałem jak się to nazywa), albo po prostu robisz spella na