Wpis z mikrobloga

via Wykop Mobilny (Android)
  • 10
@TadzioNorek: bo jak grają padem na dużym tv to tego tak nie czuć, pad też nie pozwala na szybkie obracanie się i nie widać, że mało fps. rdr 2 na one x wygląda świetnie i działa na 30 fps a nie wnerwia.
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 44
@Mis_Kudlacz: poprawiłeś mi humor, większych bzdur dawno nie czytałem xD
Takie samo, ale inne, równiejsze xD

Konsole to zwykle PC, mają takie same spadki poniżej 30 FPS jak każdy inny komputer ze starymi bebechami. Gram i na tym i na tym - konsole częściej maja problem z utrzymaniem tych 30 FPS, niż średniej klasy PC z utrzymaniem 60 FPS w tych samych grach.
  • Odpowiedz
A ja nie patrze na fps
Gra ma byc taka,ze sie nie chce odejsc od monitora
Mam tak przy przy football managerze,a z tych hitow to tylko wiedzmin 3 mnie zatrzymal przy sobie
  • Odpowiedz
@Mis_Kudlacz: kolega nie ma pojęcia, o czym pisze. Wiesz w ogóle czym jest FPS? Nie wiesz, bo gdybyś wiedział, to nigdy nie napisałbyś bzdurki w stylu: konsolowe 30 kl/s to bardziej 45 pctowych kl/s. Konsolowi apologeci stają się coraz bardziej szaleni.
Jeśli na PC ograniczysz FPS-y do 30, to masz dokładnie ten sam efekt. Jeśli nie ma się VRR/adaptive sync, to najważniejsze jest to, aby wahania kl/s nie były
  • Odpowiedz
W konsolach jest ręcznie nałożony limit, przez co te 30 klatek jest równe


@Mis_Kudlacz: No to chyba mam jakąś #!$%@?ą konsole jeżeli w grach typu BB czy GoW były spadki, często bardzo zauważalne. Ba, wiele gier na pececie pozwala ograniczyć klatki w opcjach albo po prosu możesz użyć do tego oprogramowania.
No i 30=45, Gaben widzi jak robisz #!$%@?ę z logiki. Mam tylko nadzieje, że ludzie którzy to plusowali robili
  • Odpowiedz
@Mis_Kudlacz: To byłoby fajne ale chociażby taki Wiesiek się normalnie tnie na konsolach. To też nie jest wyjątek. Dla mnie to jest jednak żart, bo na PC jasne, spadki FPS też są, ale takich regularnych przycinek nigdzie nie miałem a gram na laptopie xD
  • Odpowiedz
@Yanushevitz: Problem zaczyna się wtedy gdy gra gubi klatki z 30 do 24. Jak na PC spadnie z 60 do nawet 45 to widać chwilowe przycięcie i nadal jest ok. Z tym że obecnie pc z 1080 w większości gier wyciągnie 120 czy nawet 144 fps i spadki są niezauważalne
  • Odpowiedz
To kwestia tego, że konsolowe 30FPS różni się od PCtowego 30FPS. W konsolach jest ręcznie nałożony limit, przez co te 30 klatek jest równe, w idealnych odstępach czasu, nie szarpie, dlatego można to porównać bardziej do 45FPS.

"PCtowe" 30FPS było w Dying Light na PS4, gra była prawie niegrywalna.


@Mis_Kudlacz: XXXXXXXDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

50km/h w matizie i mercedesie to nie to samo, w mercedesie bedziesz szybciej na miejscu
  • Odpowiedz