Wpis z mikrobloga

#anonimowemirkowyznania
Tl;dr
Wiedza ze studiów vs praca

Zastanawiam się czy nie popełniłem gdzieś błędu czy to całkiem normalne.

Jestem studentem 3 roku finansów we Wrocławiu. I myślę nad stażami lub praktykami, ale patrząc na wymagania niektórych staży łapię się za głowę, bo o ile jakieś proste księgi rachunkowe "na kartce" potrafię zrobić o ile na jakiś programach pracować już nie bardzo.

Nie wiem czy przespałem te 3 lata, czy to normalne i nauczę się finansowego "know-how" na praktykach, a później staże i w dalszej kolejności etat w jakiejś korporacji.

Wiedzę teoretyczną z finansów mam, ale nie widzę przełożenia jej na pracę, więc zaczynam fisiować czy wszystko OK?

#studbaza #finanse #pracbaza #korpo #korposwiat #gorzkiezale

Kliknij tutaj, aby odpowiedzieć w tym wątku anonimowo
Kliknij tutaj, aby wysłać OPowi anonimową wiadomość prywatną
Post dodany za pomocą skryptu AnonimoweMirkoWyznania ( https://mirkowyznania.eu ) Zaakceptował: marcel_pijak
Dodatek wspierany przez: Wyjazdy dla maturzystów
  • 12
@AnonimoweMirkoWyznania: Tak jak kiedyś powiedział Testo - studia w Polsce gówno. Musisz sam pracować w domu, żeby nabrać odpowiednich umiejętności wykorzystywanych w pracy. Studia dają ci tylko papier, żeby pani z HR była zadowolona, że rekrutuje kogoś z wyższym wykształceniem ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@Kupto: Pisząc "uczysz się jak się naprawdę jeździ w praktyce" miałem na myśli nie jazdy praktyczne w czasie kursów bo to też nie ma wiele wspólnego z rzeczywistością, tylko prawdziwą jazdę po zdanym egzaminie bez instruktora u boku.

Miałem w czasie kursów przypadek, że instruktor powiedział: "na egzaminie tego nie zrób, ale weź teraz zrób XXX bo szkoda czasu".
bo o ile jakieś proste księgi rachunkowe "na kartce" potrafię zrobić o ile na jakiś programach pracować już nie bardzo.