@tamtokontojuzusunalem: też regenerowałem turbo, ale tamto stare już po prostu padło. A to regenerowane świszczy i sprzedawca twierdzi, że to kwestia starych uszczelek na dolocie. Muszę to sprawdzić...
@ysiek: znajomy kupił RSkę lekko bitą z przodu, sprowadzoną z Francji za 40k, wujek blacharz mu to zrobił (błotnik, zderzak i lampa) i śmiga jak złoto. Tylko, że w dieslu.
@ysiek: bo to niezłe samochody są jak masz niewielkie wymagania. A w zamian dostajesz bezawaryjność, przynajmniej przez pierwsze kilka lat.
A co do "hybrydowych" turbo - to jest fajna zabawa o ile nie potrzebujesz samochodu na co dzień albo masz drugie daily. Wszelkie poważniejsze tuningi zwykle wiążą się z częstymi wizytami u magikow. Błędy, tryby serwisowe, kopcenie, braki mocy - to chleb powszedni.
@Mithrindil: kiedyś poszedłem po szlugi do kiosku i typek miał identyczny silnik to zrobił większe wtryski, intercooler, pogrzebal w kompie i 245 koni zrobił i na razie śmiga, może i ja pójdę tym tropem
@ysiek kiedyś kupiłem bryke z obróconą panewką, remont silnika, po miesiącu to samo. Wymiana silnika i sprzedaż auta.. -7500zł trochę zabolało. Teraz gdybym miał taką sytuację to od razu wymiana silnika na inną używkę a ten uszkodzony do ludzi.
@ZnienawidziszMnie: jeżdżę 4 rok, jak na razie zrobiłem raz łańcuch i napinacz od wałków rozrządu. Teraz się coś p------o, zaczął wysrywac błędy jakieś z d--y no i ta panewka...
- Kto tam?
- PANEWKA
Kilka plusów na pocieszenie proszę.
Idę wypłacić hajs na remont silnika.
Pozdro (╥﹏╥)
#motoryzacja #audi
@ysiek: Ile taka przyjemność? :P
A co do "hybrydowych" turbo - to jest fajna zabawa o ile nie potrzebujesz samochodu na co dzień albo masz drugie daily. Wszelkie poważniejsze tuningi zwykle wiążą się z częstymi wizytami u magikow. Błędy, tryby serwisowe, kopcenie, braki mocy - to chleb powszedni.