Wpis z mikrobloga

Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 15
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@Mleko_O: Niestety lepiej opisujesz historię, gdy skupiasz na przebiegu operacji czy życiu ludzi, a gdy przechodzisz do aspektów technicznych maszyn to wpisy tracą na jakości.
  • Odpowiedz
@Mleko_O: Me 262, bez kreski :)


@Stona, @Mleko_O: EH PANOWIE CORAZ WIĘCEJ AMATORÓW SIĘ PCHA DO ZABAWY HEHE MAM NADZIEJĘ, ŻE PRZEJDZIE TA NOWELIZACJA USTAWY I O SAMOLOTACH BĘDZIE MOŻNA PISAĆ TYLKO Z LICENCJĄ BO SERIO NIEKTÓRZY NIE MAJĄ ANI DOŚWIADCZENIA ANI WYOBRAŹNI...

( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
najlepszych myśliwców

trapiły poważne problemy z silnikami, których nie udało się wyeliminować do samego końca.


@Mleko_O: Zdecyduj się ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@mayek: ale czego to ma dowodzić? Silnik nie jest jedynym definiensem jakości konstrukcji. No Me-262 miał problemy z silnikami, okej, jednocześnie jego silniki miały równie dużo zalet, co wad (duży ciąg, wysoka prędkość, nowatorska konstrukcja, łatwo dostępne paliwo). Sam fakt, że budowany w pośpiechu, przy braku materiałów, przy nieustannych nalotach, z brakami wykwalifikowanych pilotów i robotników samolot zdołał nie tylko wzbić się w powietrze i trafić do produkcji seryjnej, ale
  • Odpowiedz