Aktywne Wpisy
JohnWayneGacy +629
ECPU to organizacja sebixów i patusów, która nie ma nic do zaoferowania społeczeństwu, dlatego dowartościowują się szukając upośledzonych, chorych psychicznie i odrzutków i manipulując nimi żeby ich złapać, pokazać tępej gawiedzi, która może się wyżyć na niewinnym gościu i uważać się za bohaterów, mimo że nimi nie są i tak naprawdę mają w d00pie te dzieci.
Change my mind
#przegryw #ecpu #lowcypedofili
Change my mind
#przegryw #ecpu #lowcypedofili
dlaczego #rozowepaski najpierw dają się zapłodnić przez jakiegoś sebka, a dopiero po tym szukają dojrzałego i odpowiedzialnego mężczyzny?
#badoo #logikarozowychpaskow #tinder
#badoo #logikarozowychpaskow #tinder
1. Anthem było w PRE-PRODUKCJI od 2012 do 2018, a w pełnej produkcji mniej niż 16 miesięcy. W tym czasie nie da się zrobić gry AAA. BioWare zaczęło od konceptu fantasy, ale to nie spodobało się szefostwu, bo wyglądało jak kolejne Dragon's Age, więc przerzucili się na sci-fi, latanie było dodawane i wyrzucane, ogólnie panował chaos i nikt nie wiedział nad czym pracuje aż do E3 2018.
2. Frostbite to fatalny silnik do pracy z czymkolwiek innym niż FPSy. Rzekomo robienie czegokolwiek na Frostbite trwa kilkukrotnie dłużej niż na przykład na Unreal Engine, mnóstwo elementów nie istnieje i trzeba je było robić od zera. EA wymusza tworzenie gier na Frostbite przez swoje studia, a jednocześnie nie oferuje dobrej pomocy technicznej.
3. EA wyciągało ludzi z BioWare by pomagali innym studiom w pracach nad ich grami w trakcie crunchy, przez co praca nad Anthem nie szła tak jak powinna.
4. Gra NIE BYŁA testowana. Krótki okres produkcyjny wspomniany w punkcie pierwszym oznacza że nikt w BioWare nie przeszedł gry (!) do czasu otwartej bety. Dla porównania Cyberpunk 2077 był możliwy do ukończenia już w Sierpniu 2018, a my dalej nie znamy daty premiery, wyobraźcie sobie jak niedorobiona byłaby gra gdyby CDP wydało ją prawie rok temu.
5. Demo pokazane na E3 2018 to całkowita ściema, w tym momencie gra w ogóle nie istniała poza 1 misją. Używanie trailerów CGI stylizowanych na gameplay to norma, ale zazwyczaj oznacza to po prostu że gra nie jest jeszcze stabilna i twórcy chcą uniknąć jakichś bezsensownych bugów. W tym przypadku pracownicy BioWare po raz pierwszy zobaczyli nad czym mają pracować do marca 2019. W studiu zapanowało raczej niedowierzanie i panika, bo wszyscy (oprócz szefostwa) wiedzieli że to niemożliwe do zrobienia.
6. BioWare Edmonton to banda dzbanów z wybujałym ego. BioWare Austin, które ma doświadczenie w pracy z SW:TOL zaoferowało swoją pomoc i sygnalizowało pomyłki i problemy z którymi sami spotkali się przy okazji robienia gry online, ale zostali olani.
W skrócie: BioWare Edmonton uważa się za "prawdziwe BioWare" i są przekonani że są w elicie światowego gamedevu, a nie potrafią ogarnąć silnika, trzymają grę w pre-produkcji latami, nie słuchają porad i wypuszczają grę której nigdy nie przetestowali. Tym razem wina EA jest raczej w mniejszości - przez 7 lat sypali kasą w BioWare żeby zrobili im grę, a oni skleili jakieś gówno na szybko.
Szefostwo BioWare zamiast odpowiedzieć na tezy zawarte w artykule, zakazuje pracownikom rozmów z prasą ( ͡° ͜ʖ ͡°)
#bioware #gamedev #gry #pcmasterrace #ps4 #xboxone
@Kozajsza: z tym się wypada zgodzić.
@Neurohaox: kek. Nikt kto przeczyta ten wyczerpujący, dobrze napisany artykuł nie wpadnie na pomysł porównań do tabloidowej prasy.
Jest to artykuł zbudowany na wywiadach. Jeśli ktoś miałby blagować, to pracownicy. To ich wersja i ich perspektywa.
@Kozajsza: zdecydowanie lepiej przeczytać ten tekst, streszczenia siłą rzeczy omija ważne rozwinięcia i generalizuje pewne stwierdzenia.
No i wrażenia (a więc z emocjami) pracowników przeplatane są z chłodnym opisem.
@Neurohaox: co jakiś czas linkują na redditach do kotakowej publicystyki i z tabloidem to nie ma nic wspólnego.
@Kozajsza IMO NFSy wyglądają świetnie. Nie wiem na czym robione są te nowsze, że pamiętam, ale w The Run to zbierałem szczękę z podłogi.
Tak czy siak, dzięki za streszczenie. Może znajdę chwilę na przeczytanie oryginału.
ale silnik to serce gry, jak developerzy nie maja odpowiednich narzedzi zeby stworzyc swoja wizje marnuja ogrom czasu albo rzeczy ktore chcieli by zaimplementowac sa praktycznie niemozliwe do zrealizowania bo koszta staja sie za duze
fpsy i rpgi to u podstaw tak odmiene gry ze wcale im sie nie dziwie ze wyszla z tego taka kupa
przy wiedzminie 1 cdprojekt tez mial
tam pewnie wiele rzeczy pisac trzeba na nowo, w jakis pokretny sposob zeby to w ogole trzymalo sie kupy
i na pewno o wiele latwiej sie pracuje z czyms co sam tworzyles niz z czyms co robil ktos inny
@aleroc:
Questy
@Theos: to zależy już czy i jak ktoś ocenia pisanie o palącym problemie niewystarczającej reprezentacji czarnoskórych/pedałów/kobiet w grach, wykorzystuje niepełnosprawnych do atakowania gier które nie wpisują się w podobnie absurdalne ideologie, i jak ocenia to, że pomimo tak często poruszanych wzniosłych moralnych dylematów, jednocześnie nie przeszkadza im obrona mikrotransakcji w pełnopłatnych tytułach single player (niech sobie korporacja zarobi dwa
@Lisaros: no jak to nie, ja potrafie to sobie wyobrazic, nagrali juz tekst ale nagle okazuje sie ze jednak czesc z tego musi wyleciec, czasu ani pieniedzy juz nie ma na dogranie nowych glosow wiec trzeba lepic z tego co juz jest
Pojedyncze nieścisłości nie świadczą jeszcze o jakości scenariusza, ale już niekompetencja w głównej fabule, budowie świata gry, jakości interakcji między postaciami, poprowadzenie aktorów przy VA, napisanie towarzyszy - to
Jakość tekstu mówi o poziomie. Czytałem kilka tekstów o grach i parę o sytuacji na rynku gier i były całkiem dobre.
Ale no ile i tak Cię nie do niczego nie przekonam. ¯\(ツ)_/¯ A i
no jak to nie, skoro w trakcie tworzenie gry okazuje sie ze jednak na cos co mieli zaimplementowac potrzeba jednak za duzo czasu i trzeba to wyciac, pozniej latac te dziury w fabule bo gracz jednak nie odwiedzi danej lokacji?
moze
zreszta, przeczytaj sobie ten watek na reddicie
https://www.reddit.com/r/AnthemTheGame/comments/b0omts/ea_can_you_please_stop_forcing_frostbite_down/
wypowiada sie tu koles ktory podobna pracowal z frostbite i oprocz tego jezscze jeden inzynier, z ich opinii klaruje sie jeden wniosek
@aleroc: to wtedy świadczy to o ich niekompetencji, bo porwali się na zbyt wiele, o ile coś musieli ciąć. Tymczasem w takiej Andromedzie scenarzyści przez całą grę nie wyjaśnili tego, w
Komentarz usunięty przez autora
nie dociera do ciebie to ze ten niski koszt jest spowodowany tym ze nie majac odpowiednich narzedzi nie da rady osiagnac okreslonych efektow w ograniczonym czasie i budzecie,
gdyby kazdy engine nadawal sie
ale niuanse ktorych nie jestes w stanie zobaczyc podczas gry, takie jak np. jak te wszystkie dialogi, animacje, questy wczytac podczas rozgrywki bez loading screenu?
fpsy diametralnie roznia sie od rpgow, nadal wszystko u podstaw opiera sie o cyferki i statystyki ale dziala to wszystko troche inaczej
widziales jakie
@Lisaros: No tak średnio był podział na normalne dialogi z kamerą wycentrowaną na rozmówce mimiką i tak dalej ale tylko w głównej fabule, reszta to kamera z pleców naszej postaci która stoi nieruchomo i rusza tylko ustami. W poprzedni dragon age czegoś takiego nie było i wszystkie dialogi były zrealizowane kinowo, to ewidentnie problem z Frostbite który nie pozwala tak łatwo i szybko generować