Wpis z mikrobloga

@M1KNG: ja bym nie ryzykował wersji 2.0tdi 140KM, lepiej poszukać 1.9 lub 2.0 z tych mniej awaryjnych. a jeśli mam być szczery to dużo lepiej wybrać A4 B6 z 1.9 tdi 131KM
  • Odpowiedz
@M1KNG: Kolega miał 2.0 TD PD i nic się nie działo przez jakieś 320k km, jakimś cudem zatarł się. Okazało się że tłok pękł na denku, co dziwne nie był wypalany a po prostu pękł. Zmienili cały silnik na nowszy, z audi, pojeździli jakieś 30k km i pękła głowica bo ten drugi silnik był z tych co miały problemy z głowicami. Wymienili całą głowicę, pompo wtryskiwacze zostawili te z pierwszego
  • Odpowiedz
@M1KNG Honda,w obu wersjach jest autem pancernym,niezawodnym niczym mercedesy z lat 80. i auta japonskie lat 90. No i nie rdzewieje.
Ma swietnego diesla 2,2.
Laguna III mozna kupic tanio( bo opinia o 2 ciagle zywe)- a silniki benzynowe to swiatowy top,a w wersji 2,0t fajnie przyspiesza, no i daje sie fajnie gazowac. Jedynie kiepska opinie ma 1,5dci,ale... Dzieki temu mozna kupic duzo taniej naprawde oszczedny woz
Citroen C5 II moze
  • Odpowiedz