Wpis z mikrobloga

@mortasmortas: Mnie się kojarzy to z projektami ze studiów na zaliczenie xD. Nie przejmowało się, czy to byłoby łatwe w montażu, naprawie, konserwacji, dogodne w użytkowaniu itd. jedyne co się liczyło to, żeby teoretycznie działało i były spełnione założenia wytrzymałościowe.
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@DulGukat: albo ze trzydzieści śrub z przodu i prawie demontaż chłodnicy, albo trzydzieści śrub z tyłu, #!$%@? jakieś ramy pomocnicze tylna wspornik wsporniczek, żeby tylko dostać się do ukrytej śruby wahacza, no #!$%@? toto niemiłosiernie, w normalnym aucie trzy śruby i dziękuję, tutaj to niekończąca się historia
@mortasmortas: a po co wymieniasz wahacze? Tuleje wprasowane? Nie wiem, jak w Meganie, jako użytkownik "Laweciary" mam w zawieszeniu spokój [nie licząc tulei tylnej belki, ale to jedyny problem z zawiasem w tych autach]
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@Zielony34: to siostry 1.6 w sumie szukam głowicy silnika, bo dzban mechanik wkręcił za długą szpilkę w wydechowy kolektor, przebił ściankę i teraz olej #!$%@?, no #!$%@? tylko ręce załamać...
@mortasmortas: no to po co masz szukać? Niech debil robi, jak #!$%@?ł, jak Ci powie, że nie udowodnisz, bo nie dał ci paragonu to dzwonisz do US. Z cwaniaczkami trzeba krótko. Szpilkę musiał #!$%@?ć na siłę, bo nie tak prosto szpilką ścianę głowicy przerwać, chyba, że #!$%@?ł młotkiem i po prostu głowica pękła. No debil #!$%@? do potęgi...
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@Zielony34: już tego nie odkrencę, ten matoł robił to ze trzy lata temu, potem inny próbował naprawić i wychodzi na to że ja muszę samemu. Kurna amator jestem, ale jak sam zrobię to wiem że wszystko będzie ok.
@mortasmortas: powodzenia - przyda Ci się ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Jak już zmieniasz głowicę, to zmień od razu uszczelkę pod głowicą i nową głowicę splanuj. Uszczelniacze zaworowe, wałków uszczelki kolektora wydechowego i wszystko, do czego będziesz w stanie się dostać. Zrobisz i wydasz raz i święty spokój. Do tego dobry olej lać i szkoda sprzedawać, bo długo posłuży.