Wpis z mikrobloga

a tu wrzucam opis jednego z ekspertów od upalania i posiadania e36 xD:

Teraz wszyscy eksperci od BMW, mówię wam do czego jest jaki benzynowy silnik w e36 (miałem wszystkie):

1.6 - Normalna jazda, normalnym samochodem. Idealny silnik do compacta, auto prowadzi się lekko, jest wystarczająco dynamiczne. Naprawdę w haczbaku nie potrzeba niczego więcej.
1.8 - Auto przyjemne także na trasy, idealny silnik do codziennej jazdy sedanem.
1.8 IS - Najlepszy dla
@ROZPEIRDOL9001: miałem E36 coupe 320i M52B20, czyli ten rzekomo bezsensowny motor. Szukałem dość długo, taką znalazłem, taką kupiłem. "Bez sensu" to ten silnik może jest na tor i do palenia laka, ale brzmienie i charakterystykę ma od ISa fajniejszą do codziennej jazdy.
M52B20 laka nie spali, na suchym dupą nie zarzuci za bardzo (opony 235 bodajże), ale jeździ wystarczająco dynamicznie. Do E39 to już zdecydowanie mało, ale do E36 wystarcza.
Sam
Pobierz bidzej - @ROZPEIRDOL9001: miałem E36 coupe 320i M52B20, czyli ten rzekomo bezsensowny...
źródło: comment_Tlx6zPYdHIeljE7ro7PhXMhLT09ANDqd.jpg
@ROZPEIRDOL9001: od siebie dodam

nie kupuj m40 i diesli

był też silnik 1.9 is/ti oznaczenie 318is/ti - jeździ podobnie do 1.8 is, ale jest mniej trwały

silniki r6 były też w dwóch odmianach m50 i m52, m50 były z vanosami i bez, zabrakło też opisu "kultowego" 2.8

to prawda e36 z r4 prowadzi się lepiej, dodam że compact z r4 jest najlepiej wyważonym e36 praktycznie idealne 50/50, później sedan z r4
@ROZPEIRDOL9001:

- 99% egzemplarzy upalane i walone z tym się pogódź, kwestia tylko ile. Najważniejsze kupić zdrowe, nie zgnite i żeby się trzymało kupy. Tu już wszystko zależy od budżetu ale im lepszą sztukę kupisz tym mniej będzie później do zrobienia
- psują się pierdoły, a żeby ją zajechać to trzeba się postarać, utrzymanie jak w każdym 20 letnim aucie,
- tył napęd w zimie trochę lipa bo ile można bokiem