Wpis z mikrobloga

@milo77: Jeśli zadajesz tego typu pytania istnieje bardzo duże prawdopodobieństwo, że nie jest to zajęcie dla ciebie.


@goomba-pl: pomyliłem wykop z elektrodą?

@milo77: jeżeli chcesz, żeby to było proste, to zamiast tworzyć grę od zera możesz spróbować tworzyć mody - tylko to jest zupełnie coś innego, niż pytasz. Nie mniej taka opcja też jest, więc wspominam. I może to być dobre wprowadzenie do tworzenia gier.

Unity próbowałeś? Mając zaplecze
@powaznyczlowiek: Przecież libGDX doskonale nadaje się do celu o jakim wspominał op. Rozumiem, że chciałeś się podpiąć do śmieszkowania na temat elektrody i zabłysnąć ale chyba coś ci nie wyszło.

Tu również pozdrawiam i życzę miłego dnia.
konto usunięte via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@goomba-pl: to raczej libGDX z koniecznością budowy wszystkiego od zera przypomina tutaj tartak, podczas gdy z Unity sobie wszystko wyklikasz a wynikowe APK też będzie miało parę MB ( ͡~ ͜ʖ ͡°)
@milo77: @LaserRock46AND2: do skrytpowania wizualnego jest obecnie najlepszy chyba Bolt, kosztuje 60 euro i ma dobrą dokumentację i tutoriale, myslę jednak, że warto poczekać bo w Unity 2019.3 ma wyjść visual scirpting prosto od unity, zaimplementowany w edytorze
konto usunięte via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
wiadomo że jest niszowy więc ciężej o rozwiązania problemów


@TymRazemNieBedeBordo: jeden z najszybciej rosnących (w ogóle nie tylko w gamedev) projektów na Github nazywasz "niszowym" i takim w którym "ciężko o rozwiązanie problemów"? ( ͡º ͜ʖ͡º) kurde koledzy gamedeveloperzy z całym szacunkiem, ale trochę jestem rozczarowany