Wpis z mikrobloga

via Wykop Mobilny (Android)
  • 31
@podobno_mialem_multikonta: czaje wypokowe narzekanie, ale jestem też inżynierem, który może aero w czystej postaci nie miał, ale przepływy i mechanikę płynów już tak i mam dwa komentarze: oczywiście "wygląda dobrze" to nie jest w żaden sposób miarodajne określenie i prognoza osiągów, ale z drugiej strony mówisz o "ficzerach", które dany zespół zastosował, a który nie. Na poziomie laików czyli nas wszystkich, nie można oczekiwać lepszych analiz. Żeby było bardziej profesjonalnie
  • Odpowiedz
  • 5
@JohnMatrix bo z szafy żaden spec. Widzi ze gawiedz sciagaja jego materialy pro kubicowe i pro williamsowe. Na podstawie zdjec jest w stanie wyrazic opinie ze bolid wyglada bardzo dobrze i "szybko". #!$%@? populizmami bo widzi ze rosnie mu audiencja.
Im wiecej bedzie #!$%@? marazmow o Williamsie i o tym jak ogromne predyspozycje ma ten team bedzie rosla mu audiencja i subskrypcje.
W zeszlym roku/sezonie podchodzil z duza rezerwa i zdroworozsadkowo. Teraz brakuje mu merytoryki.
"To kieruje tu to kieruje tam i se jedzie"
Nie uzywa fachowych sformulowan oraz nazw elementow aerodynamicznych ktore maja swoje nazewnictwo w jezyku angielskim... taki pan szafa dla niedzielnych zjadaczy rosolu ktorzy chcieliby wiedziec nieco wiecej.
Techniczna analiza niestety zostaje f1 magazyn oraz kilku zagranicznych youtuberow i autosport ktorzy potrafia dokladnie nazwac komponenty i wytlumaczyc fachowo jakie pepnia funkcje. Chocby bardzo proste ale rzeczowe porownanie autosportu przednich skrzydel wszystkich
  • Odpowiedz
Na poziomie laików czyli nas wszystkich, nie można oczekiwać lepszych analiz. Żeby było bardziej profesjonalnie musiałbyś wchodzić w aparat matematyczny i dane, których nikt nie posiada.


Nie, nie zgodzę się. Można oczekiwać lepszych analiz z profesjonalnym słownictwem. To znaczy, lepszych tłumaczeń anglojęzycznych analiz.

Żeby było bardziej profesjonalnie musiałbyś wchodzić w aparat matematyczny i dane, których nikt nie posiada. Także #!$%@?ć wypokowy ferment, Mirkom nie dogodzisz. Działaj dalej i przybliżaj F1 szerszemu gronu. ( ͡° ͜ʖ
  • Odpowiedz
@Shewie: @Karbon315: Wniosek: lepiej nie robić nic, niż próbować choć odrobinę przybliżyć kibicom techniczną stronę sportu. Wiele razy mówiłem, że jestem fanem, a nie ekspertem i mam taki kaprys, żeby nagrywać filmy.

Ja cały czas czekam na Wasze produkcje. Zróbcie dobry materiał, wykażcie się słownictwem, pokażcie moją niekompetencję. Wtedy możemy rozmawiać.

A to, że próbujecie mnie zestawiać z materiałami robionymi przez Autosport ciągle odbieram jak komplement.
  • Odpowiedz
@podobno_mialem_multikonta: to może zacznij się dokształcać? Jest pełno książek, które tłumaczą aerodynamikę czy pracę z kompozytami i nikt nie broni ci ich przeczytać. Jak masz kaprys nagrywania bez przygotowania to licz się z tym, że ktoś ma kaprys na krytykowanie poziomu wiedzy i przygotowania.

Dlaczego możemy dopiero rozmawiać jak zrobimy własne materiały? Neweyowi też byś tak powiedział? Nie każdy musi pokazywać wiedzę na filmikach.

Skoda, że dalej nie widzisz swoich
  • Odpowiedz
@Karbon315: Wiesz dlaczego mówię o nagrywaniu? Bo kiedy siadasz przed tym światłem walącym ci po oczach, to nie wszystko wydaje się takie łatwe. Wiedza, forma, światło, słownictwo... Trzeba panować nad tymi wszystkimi elementami, a będą sam nie jest to proste. Polecam takie ćwiczenie. Nie musisz tego publikować, ale obejrzyj, co się nagrało.

Skąd wiesz, że nie pogłębiam swojej wiedzy? O mój rozwój się nie martw.

Neweyowi? Gratuluję skromności.

Zastanawia mnie
  • Odpowiedz
@podobno_mialem_multikonta: tak tak, nic nie jest łatwe i tak dalej. Ile to lat już robisz? Przywołałem Neweya bo przecież nie robi filmików, a one są dla ciebie wyznacznikiem. o moją skromność się nie martw - patrz na siebie. Mam inne zmartwienia niż twoje rozwijanie się. Po prostu stwierdzam to co widać. Jak nie znosisz krytyki i traktujesz ją osobiście to masz poważny problem.
  • Odpowiedz