Motywacja do pracy nad grą cały czas jest, więc leci kolejny update -> Nowy tryb tworzenia mostu <- wcześniej wszystko odbywało się w takim samym widoku, ale po przesłuchaniu paru podcastów @JavaDevMatt (polecam!) i przemyśleniu kilku wypowiedzi jego gości na temat designu gier, postanowiłem to zmienić i oto efekt. W trybie projektu kamera jest ortograficzna (prostopadła), a tło jest przyciemnione, aby gracz mógł skupić się na samym projekcie konstrukcji, podczas gdy w symulacji zastosowana jest klasyczna perspektywa, która wygląda znacznie lepiej.
@ofczy: Na przykład taki jest dla Ciebie duży?:) Będą jeszcze większe( ͡°͜ʖ͡°) Już nie długo grywalna beta, więc będziesz mógł zobaczyć jak gra się prezentuje.
@Spring_is_coming sprawdzam też ugięcia, a w przyszłości gdyby coś z tego wyszło i ktoś chciałby grać, można myśleć o dalszych rozwiązaniach. Trzeba pamiętać też, że mimo wszystko ma to być gra
@Spring_is_coming: Ciężko nie, ale tak jak pisałem nie wiem jak wydajność gry by się wtedy prezentowała, bo obecnie wszystkie obliczenia są wykonywane "na żywo", a nie wcześniej przed puszczeniem pojazdu.
Motywacja do pracy nad grą cały czas jest, więc leci kolejny update -> Nowy tryb tworzenia mostu <- wcześniej wszystko odbywało się w takim samym widoku, ale po przesłuchaniu paru podcastów @JavaDevMatt (polecam!) i przemyśleniu kilku wypowiedzi jego gości na temat designu gier, postanowiłem to zmienić i oto efekt.
W trybie projektu kamera jest ortograficzna (prostopadła), a tło jest przyciemnione, aby gracz mógł skupić się na samym projekcie konstrukcji, podczas gdy w symulacji zastosowana jest klasyczna perspektywa, która wygląda znacznie lepiej.
Discord: https://discord.gg/qk7jHX
Twitter: https://twitter.com/KisaDawid
Facebook: https://www.facebook.com/featTrussBuilder
źródło: comment_ftFpGxTnxm6juSxzOeoDzPXcvbpqCYLs.jpg
Pobierzźródło: comment_GGPSkfVS8ZULSNPmS0WhfcbCPpDHzvn8.jpg
PobierzJestem ciekawy ( ͡° ͜ʖ ͡°)