Wpis z mikrobloga

@jamtojest chodzi o to, ze robilem tyl a po opuszczeniu rozjechala sie zbieznosc z przodu, i na prostym kolach kierownica jest skrecona w prawo. Nie mam pojecia jak to sie stalo
@jamtojest masz racje, ja tego tez nie potrafie wytlumaczyc. Z przodu nawet nic nie dotykalem. Jest taka opcja ze z przodu byl jakis luz i po uniesieniu auta cos sie przestawilo?)
@Reynald: No jest i to moim zdaniem jedyna opcja. Np. mógł być luz na drążku, ale nie przy zwrotnicy, tylko dalej na przegubie kulowym. Tego zwykle nie słychać i można nie wiedzieć.
@Reynald: Podnieś koło i spróbuj nim poruszać na boki. Jedno, a potem drugie. Powinno się nie ruszyć, a jak jest luz na drążku to będzie czuć wyraźny ruch.
Chociaż to co mówisz to chyba za duży zakres... ale nie wiem co innego by mogło dać taki efekt.