Aktywne Wpisy
OdcienZieleni +341
#limanowa ekipa jakby zlikwidowali Escobara, a nie zula, emeryta ze wsi xD
źródło: temp_file3063840511457612711
Pobierz
RobieInteres +26
to będę jadł za moment
źródło: 514074880_1077168747903460_525850861375183949_n
Pobierz




Taaa jasne. Mamy dwa służbowe auta, które tłuką kilometry w trasach.
W Tiguanie manualu sprzęgło do wymiany po 380kkm
W Octavii 3 DSG przy 210kkm już dłużej "myśli" bo zazwyczaj jej trwałość to 150-200kkm. Nowa skrzynia to coś koło 7 tysięcy. Coś mi się wydaje, że jednak dwumas nawet za 3k i sprzęgło za
Automatem( w tym mój pierwszy krążownik Corsa rocznik 95 :D) i nawet mój ojciec wieloletni przeciwnik automatów stwierdził że jakby zmieniał auto to tylko na
Automat bo wygodniej
Jeden woli motocykl, drugi auto terenowe, trzeci lekkie sportowe auto, a czwarty ciężkiego mocnego krążownika szos.
Jeden woli automat, drugi woli manual. Nie potraficie tego ogarnąć? Miałem okazję jeździć kilkoma automatami. Każdym po kilka tysięcy km. O ile w mieście sprawdza się to lepiej, to na
Komentarz usunięty przez moderatora
Pytam nie jako hejter, tylko z ciekawości, bo się mocno zastanawiam nad kolejnym autem w automacie
@sTreeTu: tak samo jak w manualu. Możesz hamować biegami. Chyba każda współczesna skrzynia posiada tryb ręczny
Bardziej w sumie byłem ciekaw takiego klasycznego hydrokinetyka. Ale faktycznie, od lat 90 chyba większość ma możliwość zmiany biegu. I jak rozumiem wtedy nie jest to półautomat, który i tak sam zmieni biegu, tylko skrzynia jest "zblokowana" na danym biegu?
W trybie w pełni automatycznym (D) auto samo dobiera biegi względem obciążenia i położenia pedału gazu.
W trybie manualnym (M) mogę zmieniać biegi lewarkiem, lub manetkami. Samochód sam nie zmienia biegów na wyższy (mogę go trzymać np. na dwójce na odcince i nic się nie stanie) - natomiast przy zbyt małej prędkości redukuje w dół maks do dwójki żeby
@Stonatlg: W automacie tez mozesz te kontrole miec. Swoja droga, ten tekst to podstawa zarzutek w materii automat vs manual. Co do kosztow naprawy - predzej przy manualu bedziesz dymal do mechanika na wymiane sprzegla, niz zajedziesz wspolczesny automat.
Punkt widzenia zmienia sie wraz