Aktywne Wpisy

Bez sensu zupełnie korci mnie żeby wrzucić swoje dojce na mirko. Powstrzymajcie mnie ( ͡° ʖ̯ ͡°)

Umeraczyk +21
Przypominam o tej krindżowej akcji przez którą straciłeś miłość życia
Skopiuj link
Skopiuj link

Regulamin
Reklama
Kontakt
O nas
FAQ
Osiągnięcia
Ranking
Piszę słynne Tanki (Battle City) i nie mam pojęcia jak zabrać się za poruszanie przeciwnikami. Gdy próbuję co pętlę losować kierunek to zachowują się jakby miały padaczkę.
Jakieś hinty jak się za to zabrać?
Wylosuj kierunek (inny niż ostatni w którym jechales)
Strzelaj jeżeli jest możliwość
Jedz do napotkania przeszkody
Wróć do początku algorytmu.
Tak to kojarzę z na tyle City.
@BoKoR: @JakTamCoTam: @VegaClaw: dzięki wielkie Panowie :)
3 rodzaje:
1. do gracza po prostej linii i od czasu do czasu losowo
2. do orzełka po
Fajnie to wygląda.
Jaką bibliotekę graficzną użyłeś?
Jakbym miał się czegoś czepiać, to w oryginale ta ściana z cegieł była niszczone po 4 strzałach, a ta hmm metalowa (Jak ma się odpowiedni poziom) pod 2.
@BoKoR: jakbyś miał się czepiać to by Ci do jutra czasu nie starczyło ^^ Gracz nie może nawet wygrać.
Używałem SFML'a, a reszta to czysty c++. Dodatkowo zamiast obiektowego podejścia do tworzenia gry zaimplementowałem podstawowy Entity Component System.
Hehehe ja chyba w tamtym miesiącu tak grzebalem w sfml i też akurat robiłem BattleCity. Tylko że w C++ nic nigdy nie robiłem to szło mozolnie. Teraz innymi tematami się zająłem. Ale kto wie, może jeszcze do tego wrócę. Jakbyś,kiedyś kod wrzucał na jakiegoś githuba to podrzuć linka.
Pierwszy raz też używałem gita więc nie przestrasz się ile jest branchy