Wpis z mikrobloga

Szkoda, że system imperialny nie ma też swoich jednostek czasu. Już sobie wyobrażam jak na jedno pierdnięcie owcy składałoby się 12,5 uderzenia dzięcioła kornwalijskiego. Ale tylko na lądzie! Bo na morzu czas podróży liczono by w okresach godowych fok nowofundlandzkich...
#heheszki #humorobrazkowy #pasta

sztefen_muller - Szkoda, że system imperialny nie ma też swoich jednostek czasu. Już ...

źródło: comment_mjKWxUF7ZwmFeDREbCPo3yzbK3QzjdZE.jpg

Pobierz
  • 68
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@wytrzzeszcz: jestem inżynierem, pracowałem z Amerykanami (tylko miesiąc hehe) i rzygać mi się chce gdy przypomnę sobie Fahrenheity, galony, obliczenia długości typu "5 i 1/16 cala odjąć 3 i 13/64 cala", ciśnienie mierzone w funtach na cal kwadratowy... To jest porażka.
  • Odpowiedz
  • 40
@sztefen_muller a teraz ciekawostka... System imperialny w USA opiera się w pełni na systemie metrycznyn, jednostki są przeliczanie z metrycznych na imperialne w federalnych agencjach miar i wag
  • Odpowiedz
@sztefen_muller To dziwne bo realnie USA jest w systemie metrycznym - biznes, produkcja i projekty. To w sferze prywatnej ciągle ta imperialistyczna paranoja :F
BTW trzeba właśnie Francuzów mocno szanować że tak świat popychali w tym logicznym kierunku :)
Saeglopur - @sztefen_muller To dziwne bo realnie USA jest w systemie metrycznym - biz...
  • Odpowiedz
@sztefen_muller mnie najbardziej triggerują ich mile. Jak już nie chcą używać kilometrów to niech im będzie, ale przyjęliby chociaż piękną milę morską która ma sens geograficzny i nawigacyjny. Ale nieeee, mają jakieś gunwo i jeszcze specjalnie nazwali to milą żeby więcej zamieszania zrobić (°°
  • Odpowiedz
@sztefen_muller: Łoooo, jestem w gorących, dziękuję serdecznie plusującym i komentującym- to mój pierwszy raz. (byłby drugi, ale ktoś z dodatkowym chromosomem skasował mi wpis - pastę, która była na mirko co najmniej kilkanaście razy...)
  • Odpowiedz