Wpis z mikrobloga

@WujekRada: Chyba zależy, czy 3.0 tdi, czy 1,4 tfsi. Bo do 3.0 wchodzi ponad 8l silnikowego. A tak poza tym to wymiana w Warszawie kosztuje 50 zł, a ceny oleju i filtrów znajdziesz w dowolnym sklepie internetowym.
  • Odpowiedz
olej + filtr + robota to maks 300zł


@SpokojnyPan: liczyłbym więcej i zależy czy diesel czy benzyna. W dieslu drożej, bo dochodzi filtr paliwa co jakiś czas. Te 300 zł to raczej dla jakiegoś 1.4 tfsi.

@WujekRada: 300-600 zł licz poza aso. W ASO nie wiem.
Swoją drogą pomyśl może nad bmw, tam do 100k km/5 lat masz pakiet serwisowy w cenie, a teraz 3er można dorwać w
  • Odpowiedz
W dieslu drożej, bo dochodzi filtr paliwa co jakiś czas. Te 300 zł to raczej dla jakiegoś 1.4 tfsi.

@Lorenzo_von_Matterhorn: olej 6L syntetyczny koło 130-200zł, filtr wkład to jakieś 30zł i robocizna ile ma wynieść jak to zwykła procedura wylać-nalać? Do 1.4 TFSI paradoksalnie może wyjść prawie to samo, może 1L oleju mniej względem takiego 2.0 TDI, czyli 30zł taniej... OP pytał o wymianę samego oleju.
  • Odpowiedz
@SpokojnyPan: masz 3 filtry bądź 4. Kabinowy, powietrza, oleju i ew. paliwa jak diesel. Niekiedy sam filtr paliwa potrafi kosztować ~150 zł.
W r4 raczej będzie podobnie wchodzić oleju, ale już do v6 wejdzie dużo więcej. Dlatego imho te 300 zł to takie absolutne minimum. Dobry syntetyk też nie kosztuje 20zł/litr.
  • Odpowiedz