Wpis z mikrobloga

@malypirat: No tak, jak mi nie naliczą promocji, która w ogóle determinowała dany zakup i o ile w porę to zauważę, to „ojej.. proszę tu zwrot 5 zł”. Bardzo często bez słowa przepraszam. A gdybym ja się pomyliła w ilości bułek, albo z------a coś za piątaka, to „Ochrona! Złodziej!”. Dla mnie to zwykła kradzież - czy zle wydanej reszty czy błędów w systemie cen. W dupie mam błąd ludzki, ja
  • Odpowiedz
Ostatnio w locie do Barcelony mieliśmy taka Grażynkę.
Baba została przyłapana na tym że miała za duży bagaż podręczny. Wiadomo takie kontrolę są wyrywkowe, cóż trafiło się babie, trzeba płacić.

Ale nie! Czemu tylko ona ma być poszkodowana! I zaczęła p--------ć innych pasażerów. Sprawdzać czy ktoś nie ma za dużego czy za ciężkiego bagażu i latała zaraz na odprawę że "ten pan z czerwonym bagażem też ma za duży bagaż, proszę też
  • Odpowiedz
@markhausen: bo to ten naród ma we krwi, p--------a cebula, byle tylko ktoś nie miał lepiej albo skoro ja mam c-----o to inni też muszą mieć

no i potem cała maszyna rusza - coraz to nowsze podatki uderzające w pracujących, bo trzeba utrzymać nierobów, a nie będzie bogacz sobie „realizował fanaberii”

najlepiej się nie przyznawać skąd się jest a rodaków (większości) unikać
  • Odpowiedz
@malypirat: Robiłem dzisiaj zakupy i jakaś kobita przede mną postanowiła za duże zakupy zapłacić kaszakami... biednej dziewczynie na kasie się już wysypywalo z rąk, a ja bezradnie patrzyłem jak ludzie z sąsiednich kolejek opuszczają sklep...
  • Odpowiedz
@malypirat: wy też zauważyliście, że błędy cenowe częściej zgłaszają kobiety, niż mężczyźni?
I teraz nie wiem czy to dlatego, że są bardziej doświadczone w robieniu zakupów czy dlatego że nie są bojaźliwymi p-----i jak polscy faceci?
  • Odpowiedz
@JakTamCoTam: To przecież jest tak pomyślane. Większość osób nawet jak zauważy błąd na rachunku, jeśli kwota jest niska, odpuści walkę o swoje, bo przecież za 1,50 nie będzie blokować 10 osób na 20 minut. Jakiś spec od marketingu wymyślił, że można zarabiać na poczuciu winy klienta. Więc czemu tego nie robić?
  • Odpowiedz
@taki_sobie_mirek: Wy to macie n------e we łbach foliarze ładnie :) Tak markety, już tylko czekają, żeby was o----ć na tę parę groszy, duży market, dużo produktów, błędy muszą się przytrafić siłą rzeczy. Nie mówię, żeby odpuszczać zaraz, ale po 1 : załatwić to z osobą odpowiedzialną, czyt. kierownikiem po 2 kulturalnie, a nie drzeć mordę, że " oo wielce mnie oszukali, bla bla " i robić awanturę na pół sklepu.
  • Odpowiedz
@malypirat: wpuściłem wczoraj jakaś babę przed siebie w kolejkę bo miała tylko frugo i przy kasie zaczęła się awanturować ze cena była 1.7zl a przy kasie 1,99 a kasjerka Ukrainka i zeszło 5 minut ( ͡° ʖ̯ ͡°)
  • Odpowiedz