Wpis z mikrobloga

@wscieklybyk: gram i kupuje paczki od roku. Po każdej wypłacie za ok 1k kupowałem paczki. W czasie „iwentow” kupowałem trochę więcej. Jakoś tego nie odczuwałem. Dopiero przy tych TOTY uświadomiłem sobie ile te skur... kur... pier... zgarniają szmalu. Paczka za 2500 fifa points to 100 pln. A te chu... kur... pier... o godzinie 21 wypuszczają 100k paczek!!!! 100k x 100 pln daje 10 baniek plnow! Kur... żyć nie umierać
@Veyn: @wscieklybyk: @madridistas86:
Zrozumcie mnie jak chcecie, ale patrząc ile taki typ wydaje na zabawne paczki w grze, ile byłoby z tego pomocy dla takiej szlachetnej paczki czy innych organizacji. Wiem, że nie można wszystkiego w ten sposob przeliczać, ale chodzi mi o sam fakt, że ludzie tracą głowe dla kart.
@cambell973: jeden traci dla kart, inny na fajki, wódkę, Mefedron, kokainę, dziwki, buty za tysiąc itp. W miarę możliwości z każdej wypłaty na jakiś „szczytny cel” tez daje. Każdemu nie dogodzis. Mój znajomy na silnik albo lufę do czołgu w grze przeglądarkowej wydaje setki złotych miesięcznie. A z drugiej strony mogę powiedzieć co to kogo interesuje na co swoje pieniądze wydaje.
@madridistas86: Ciekawe czemu mefedron napisałeś z dużej ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Wiem, doskonale to rozumiem, dlatego napisałem, że nie można tego w ten sposób przeliczać, ale to są wirtualne karty, a ludzie tracą rozum. Dlatego też zawsze dopisuje, wiem, nie moje pieniądze, stać go, chodzi o sam fakt.
@madridistas86: wlasnie tez przejrzałem na oczy i w styczniu juz nie doladowalem. Za to otworzylem z 40 paczek dość solidnych max ov to 84. Z 5 paczek ultimate jakies lideloffy if 82. Na Jowisza. Co za #!$%@? i złodzieje xD Dogram ta fife i stracę cały hajs na totsy bez lig weekendowych i bedzie basta na fify