Wpis z mikrobloga

Mój pracownik ma chyba niestwierdzony autyzm. Po drzemce idę do biura, a on siedzi, nic nie robi, tylko patrzy się w telefon.

- Co robisz?
- Czekam na telefon.
- To dzwoń pierwszy, albo zajmij się czymś w międzyczasie.
- Nie, to ja mam zadzwonić.
- Co?
- No musiałem sprawdzić kwotę w dokumentach i powiedziałem, że oddzwonię za 5 minut.
- No i sprawdziłeś?
- Tak, ale minęły dopiero cztery i czekam teraz, żeby oddzwonić.

Ja go muszę na księgowość przesadzić xD

#firma #heheszki
  • 66
@oiio A co jesli klient sobie pomysli: "no dobra, zadzwoni za 5 minut to ja sie zdaze akurat wylac"? A tu podczas lania oddzwania Twoj kolezka bo sprawdzenie zajelo mu 2 minuty xD Jak ma sie czuc klient? ( ͡º ͜ʖ͡º)
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@oiio: Jeśli ci to tak przeszkadza to powiedz mu żeby mówił że oddzwoni za "około 5 minut" i nie czekał 5 minut.
Jeśli mówi że "za 5 minut" to dobrze że czekał. Jedna minuta was nie zbawi.

Karanie reprymendą sumiennego pracownika tylko szkodzi. Lepiej stosować pochwały i nagrody.