Jeśli ktoś lubi gamedev i konkursy, to właśnie wystartowała czwarta edycja mojego GameDev Challenge (tym razem we współpracy z LiveOverflow). Szczegółow jest dość sporo, więc zachęcam do rzucenia okiem na mojego bloga: https://gynvael.coldwind.pl/?lang=en&id=697
@Hipodups: W przeszłych edycjach było można gry robić w dowolnej technologii, ale od tego odszedłem, z dwóch powodów: 1. Trudno je potem testować (dużo środowisk/bibliotek trzeba doinstalowywać - sporo czasu na to schodzi). 2. Trudno publiczności w te gry potem pograć (w porównaniu do JS, gdzie wystarczy wejść na stronę i można grać). Stąd póki co trzymanie się client-side. Ale zobaczymy jak będzie w przyszłości :)
@Gynvael: jasne:) w dosc odleglych planach mam zaplanowana nauke JS - narazie staram sie wbic woedza na seniora backend w php, wiec moze w przyszlych edycjach wezme udzial wlqczac z js u boku:)
Szczegółow jest dość sporo, więc zachęcam do rzucenia okiem na mojego bloga:
https://gynvael.coldwind.pl/?lang=en&id=697
Powodzenia :)
Garść tagów: #javascript #html5 #gamedev #programowanie oraz (bo WASM) #cpp #cplusplus #rust
A tak z ciekawości ile +/- ludzi brało udział w poprzednich edycjach?
W poprzedniej edycji przyszły 22 prace (http://gsgc2018.gynvael.tv/), a dwie edycje temu 13 (http://gwgc2017.gynvael.tv/).
chociaz, mkze wkoncu by nastal czas na ogarniecie js:)
Bardzo chętnie wziąłbym udział, ale nie wiem czy starczy czasu na naskrobanie czegoś - nawet prostego (╯°□°)╯︵ ┻━┻
Pozdrawiam cieplutko ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@HomeMadeGames: Jeśli byś jednak znalazł czas: HF GL!
1. Trudno je potem testować (dużo środowisk/bibliotek trzeba doinstalowywać - sporo czasu na to schodzi).
2. Trudno publiczności w te gry potem pograć (w porównaniu do JS, gdzie wystarczy wejść na stronę i można grać).
Stąd póki co trzymanie się client-side. Ale zobaczymy jak będzie w przyszłości :)