Wpis z mikrobloga

#telefony #oneplus #oneplus6t #oneplus6 #technologia #proshop-pl

Nie polecam zakupu szczególnie na firmę w sklepie proshop.pl. Uważają się za oficjalnego dystrybutora Oneplus, ba! Są oficjalnym dystrybutorem Oneplus, a nie mają gwarancji producenta. Wszystkie naprawy realizowane są przez sklep w związku z czym z telefonem mogą zrobić co chcą i jak chcą.

Reklamują się obsługą na najwyższym poziome, może i tak, ale ja tego nie doświadczyłem. Napisałem maila z prośbą o anulowanie zamówienia. Nie pracowali, racja. Od rana dzwonię z informacją, że chcę anulować zamówienie. Została wygenerowana tylko etykieta, sklep nie zatrzyma wysyłki, bo nie będą się skupiali tylko na moim zamówieniu. Powołują się na regulamin. Prośbę o anulowanie wysłałem przed rozpatrzeniem zamówienia i wysyłki, po prostu czuję się zignorowany.

Tldr:
Prośba o anulowanie zamówienia mailowo dzień wcześniej - infolinia nieczynna o tej porze.
Wysyłka o 7.10 rano, gdy obsługa sklepu nie pracuje. Mimo tego, że przeczytałem maila natychmiast nie miałem możliwości kontaktu, bo pracują od godziny 8.
Podczas kontaktu o 8 rano zaraz po uruchomieniu infolinii obsługa stwierdza, że są "zawaleni pracą" i nie będą cofać mojej przesyłki, bo oni sami nie wiedza czy kurier ją już odebrał czy nie. No i fajnie.

UWAGA dla kupujących na firmę
Brak możliwości zwrotu przy zakupie na firmę.
Tylko 12 miesięczna rękojmia.

UWGA dla wszystkich
Sklep jest oficjalnym dystrybutorem Oneplus bez gwarancji ze strony Oneplus.

Chcesz kupić, nie daj się zrobić..., wybierz Amazon!
  • 13
  • Odpowiedz
@robekk1978: Dobrze, jest to informacja dla innych. Ja wiem, Ty wiesz, ale patrz np x-kom tam nie ma problemu ze zwrotem, nawet przy zakupie na firmę. Nie piszę o tym, że zrobili coś ze niezgodnie z regulaminem czy przepisami. Piszę o jakości obsługi i o tym co się robi dla zadowolenia klienta.

Dodatkowo w Amazon cena teraz niższa o okolo 170zł
  • Odpowiedz
@Woziu: Ciśnij ich, że wprowadzili Cię w błąd co do bycia oficjalnym dystrybutorem i brakiem gwarancji producenta tym samym niekorzystnie rozporządzili Twoim mieniem. Szybka sprawa. Odeślij telefon i wezwij przed sądowym wezwaniem do zwrotu kasy.
  • Odpowiedz
@robekk1978: czekaj czekaj, podgrzeję atmosferę. Punkt regulaminu "pro" sklepu proshop:

"Z chwilą wydania przez Sprzedawcę Produktu przewoźnikowi przechodzą na Klienta nie będącego konsumentem korzyści i ciężary związane z Produktem oraz niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia Produktu. Sprzedawca w takim wypadku nie ponosi odpowiedzialności za utratę, ubytek lub uszkodzenie Produktu powstałe od przyjęcia go do przewozu aż do wydania go Klientowi oraz za opóźnienie w przewozie przesyłki."
  • Odpowiedz
UWAGA dla kupujących na firmę

Brak możliwości zwrotu przy zakupie na firmę.

Tylko 12 miesięczna rękojmia.


@Woziu: omg, ile razy piszesz ludziom, że zakup na firmę się nie opłaca pomimo odliczenia vatu to Ci nadal swoje...
I nie, nikt nie będzie dzwonił na magazyn, żeby szukać Twojej paczki i ją usunąć. W takiej firmie dziennie idzie kilkaset paczek, ludzie myślą, że oni mają maks 10 paczek na wysyłkę xDDDDDDDDD
  • Odpowiedz
@przemoprzemek: tak, zakładasz konto na firmę z czym że musisz mieć europejski nip.
Wystawiają fakturę w euro z wyszczególnionym podatkiem 23% z PLN.
Aktualnie 8/128 midgnight black kosztuje 479 euro z niemieckim 19% podatkiem. Przeliczając na nasz 23% VAT wychodzi około 495 euro co wynosi około 2135 zł
  • Odpowiedz
@Woziu: akurat ten zapis ma wiele sklepow, ale kto czyta regulaminy...

https://www.google.com/search?q=%22Z+chwil%C4%85+wydania+przez+Sprzedawc%C4%99+Produktu+przewo%C5%BAnikowi+przechodz%C4%85+na+Klienta+nie+b%C4%99d%C4%85cego+konsumentem%22

jesli chodzi o zwrot na firme to ze ktos oferuje 24m a oni 12m to juz sprawa indywidualna firmy, szukanie dziury w calym, co do zwrotu na firme to nawet w ich regulaminie xkom masz napisane
"Klient, będący konsumentem, który zawarł umowę na odległość, może od
  • Odpowiedz