Wpis z mikrobloga

@OsgnistyRydwan: nie znam się, to się wypowiem. Mamy u siebie KA Pro, w pytkę sprzęt, niezajebywalny. Brałabym w ciemno, poza tym kobiety uwielbiają jego design ( ͡° ͜ʖ ͡°) tego drugiego nie znam, pytanie jakie są różnice a jakie podobieństwa w samych parametrach. Kenwood kiedyś był dobrą marką, teraz osobiście średnio mu ufam, ale to tylko moje spostrzeżenie.
@OsgnistyRydwan: Powiem tak, ostatnio z żoną sobie szukaliśmy jakiegoś robota i trochę modeli przepatrzyliśmy. Moja konkluzja jest taka że roboty planetarne zawsze będą do kitu w czymś, jak masz większą kuchnię to już lepiej kupić parę sprzętów ale bardzo dobrych w swojej klasie. Jeden robot, ok ma zajebisty hak do ugniatania ciasta, prawie jak w 16 kołowym dźwigu, tylko co z tego jak nie dosięga do miski i nie zbiera dobrze
@OsgnistyRydwan: no KA funkcjonalności odmówić nie można. Widziałam, że Kenwood ostro ruszył z przystawkami i są w podobnie #!$%@? cenach xD co do jakości serio się nie wypowiem. Wiem tylko, że jak kupowałam blender, upatrzyłam sobie kenwooda, o którym w sieci, mimo że drogi jak cholera, praktycznie dobrego słowa nie przeczytałam xD
@unnamed_soldier: zależy jakie kto ma zapotrzebowania i ile wymaga od danego sprzętu, bo może się okazać, że ktoś
@matra: Dokładnie, @OsgnistyRydwan możesz przepatrzeć testy różnych modeli na youtubie, opinie ale też dużo jest sponsorowanych i nie zawsze wiarygodnych. Musisz się zastanowić co żona lubi robić najbardziej w kuchni, z czym radzi sobie bez problemu ręcznie. Moja np. stwierdziła że jednak nie potrzebuje robota planetarnego bo lepiej jej ugniatać ciasto ręcznie, tzn lepiej je czuje. Termomix jak nie macie czasu gotować w domu to kup ;) + dobry mixer z