Wpis z mikrobloga

@Lorenzo_von_Matterhorn: wychodząc z takiego założenia, swojego obecnego samochodu bym w życiu nie kupił. BTW Ori silnik z ASO do mojego kosztował 29k PLN. Obecnie po remoncie można go kupić za około 11-13. Myślę że dobre sprawdzenie auta przed kupnem i zapas 30k na ewentualne naprawy i remonty powinno być spoko.
  • Odpowiedz
@MichasQGP: jasne że EVO. Jak Cię stać. Subaru będzie nieco przystępniejsze pod względem wydatków, jest prostsze mechanicznie (EVO ma swoje szalone aktywne dyferencjały), chociaż aż tak źle z utrzymaniem EVO ponoć nie jest ;)
I tak chyba najważniejsze czy masz dobrego mechanika, który w razie czego ogarnie temat jak trzeba. Bo w takich autach zawsze jest coś do dłubnięcia ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@MichasQGP: o, no to usiądź z mechanikiem, wypytaj mechanika czy Twój budżet jest racjonalny ;) i niech Ci mniej-więcej wyliczy ile wsadził/wsadza w swojego. Jak Cię to nie przerasta to z całą moją miłością do Subaru - bier EVO ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@Lorenzo_von_Matterhorn: szukam kolejnego auta projektu. Obecny już jest bez sensu modować bo to FWD i nie ma trakcji przy 500 nm
Budżet około 100k z 40k PLN na późniejsze mody. Celuje w około 400hp. Auto jako semi daily. Drugie auto ale nie traktor
  • Odpowiedz
@MichasQGP: Jak chcesz auto do modyfikacji, to ściągnij ze stanów kilkuletniego chargera/challengera v8 po delikatnej stłuczce, zakuj silnik, dołóż kompresor i ciesz się z 600KM.
  • Odpowiedz