Wpis z mikrobloga

@Holenderski_Ser: Kurde no ale mi działa ta historia cen i wczoraj też działała... :/ Ceneo zawsze przyjemniejsze dla mnie było do używania od innych porównywarek, uważam że jest najlepsza, no ale to już kto co lubi.
  • Odpowiedz
Akurat na Black Friday macie awarie


@MiniasNr22: pobawię się trochę w adwokata diabła ale myślę że akurat w Black Friday mają duuuuużo większy ruch niż zwykle więc to może nie być celowa zagrywka ale po prostu serwer padły
  • Odpowiedz
@MiniasNr22: jak jest duży ruch i gasimy pożar to wystarczy wyłączyć główny kanał, nie ma powodu żeby wyłączać mniejsze. Nie dość że stracilibyśmy czas to jeszcze niepotrzebnie, w końcu po wyłączeniu głównego kanału serwery się pewnie nudzą i na luzie wytrzymują ruch z samego mobila
  • Odpowiedz
@ZaplutyKarzelReakcji: uważaj żeby się z tego powodu nie rozpłakali...

Z ciekawości, do której konkurencji pójdziesz? Z chęcią dowiem się która firma działa z uptime 100% bez żadnych awarii w trakcie dużego ruchu. Przecież nawet giganci typu Amazon zaliczają regularnie wpadki podczas takich eventów
  • Odpowiedz
@dzek: hej dzek chętnie wytłumaczymy Ci jak działa nasz mechanizm liczenia ceny promocyjnej :) Zawsze odnosimy się do najdroższej oferty innego sklepu dla danego produktu, porównując ją do ceny najtańszego oferenta.
  • Odpowiedz
zresztą skoro działają na mobilu to tym bardziej wskazuje na awarię. Przecież gdyby to była decyzja biznesowa to wywaliliby funkcjonalność we wszystkich kanałach.


@sakfa: na pewno. Web - css: display:none. Albo wykomentować w html. Gotowe. "Ups mamy awarię..."
Aplikacje mobilne? Usuń/ukryj, wypchnij nową wersję aplikacji, licz, że użytkownicy zaktualizują na czas...
  • Odpowiedz