Wpis z mikrobloga

Protip dla sprzedawcow na #allegro, nigdy nie zgadzajcie sie jak @allegro_pl napisze do Was na wykopie ze usunie Wam absurdalnego negatywa. Jakis czas temu pisalem tutaj o tym ze dostalem negatywa dosc kuriozalnego, kupujacy ocenil wszystkie aspekty sprzedazy na 5/5 ale nie spodobal mu sie gratis i cyk negatyw (na zdjeciu)

Tutaj poprzedni wpis: https://www.wykop.pl/wpis/36658591/allegro-globaleliteshop-szybki-i-fajny-sprzedawca-/

Komentarz bekowy, chcialem go sobie zostawic, bo nie negocjuje z cebulakami ktorzy takim komentarzem chca wyludzic wiecej gratisow. No ale odezwali sie do mnie ludzie z allegro na wykopie, ze mi to usuna. No spoko, czemu nie, mimo ze to absurdalny negatyw to jednak statystyki zaniza wiec chetnie sie pozbede.

I teraz przechodzimy do sedna, no jest smiesznie xD
Allegro usunelo ten komentarz, ale szampanow nie otwierajcie xD Bo pozwolili kupujacemu wystawic komentarz raz jeszcze xD Tym razem oczywiscie dostalem same 1/5 i bez zadnego opisu. I teraz najlepsze, allegro nie moze tego komentarza juz mi usunac... bo jest prawidlowy xD

Tym samym dzieki pomocy allegro zostalem z negatywem z ktorego sie nie wytlumacze klientom, zamiast z negatywem ktory moglem bezlitosnie wysmiac i wyjsc na tym na plus. Usuwanie komentarza z opcja mozliwosci ponownego wystawienia przez kupujacego to jakis absurd, przeciez wiadomo ze ponowny negatyw bedzie jeszcze gorszy niz poprzedni...
Rozmowa z szanownym allegro: https://i.gyazo.com/c506073155a2b9c799d843aa2a78cf18.png

Takze odradzam, nawet jak allegro chce dla Was cos dobrze zrobic, po prostu nie odpisujcie bo oni i tak to, wybaczcie okreslenie, #!$%@? xD

Dzieki @allegro_pl jestescie nieocenieni xD A ja nawet Was juz pochwalilem na PW, czulem ze za wczesnie. Negatywa przezyje, mam duzo pozytywow, ale blagam, nie starajcie sie nikomu juz pomoc bo jeszcze kogos zabijecie.

#januszebiznesu #firma

Edit: A i pomine to ze mam teraz sie kajac przed klientem i prosic o usuniecie negatywa, bo on zapewnil allegro ze to przemysli. Jakbym chcial negocjowac z cebulakiem to bym to zrobil sam juz za pierwszym razem ;)
Pobierz
źródło: comment_i67bS88lWrexYb3v2ZlCKO19r6lMJGz1.jpg
  • 141
Sorry gregory, ale to tzw. sklep jako profesjonalna strona stosunku musi sie liczyc z ryzykiem. Przepisy mowia jasno: towar ma dotrzec w umowionym stanie do klienta, do momentu wydania mu go do rak odpowiada sprzedawca - w tym i za kuriera (wyjatek: kiedy kupujacy narzucil swojego kuriera, NIE oznacza to wyboru z listy sprzedawcy). Oczywiscie mozna sie probowac dogadac jak ludzie zeby klient nie dawal negatywa kiedy np. szybko dostarczycie sprawny towar,
“kurier #!$%@?, my umywamy rece


@Dutch: Akurat tu się nie zgodzę, Dutch - od dłuższego czasu wrzucamy właśnie to w "ryzyko zawodowe" i uznajemy(stety-niestety) wszelkie takie przypadki i tyle.

I jeszcze zarzut ze klient nie spisal protokolu (nie ma takiego obowiazku)


@Dutch: No ale kto ma spisać protokół szkody? My?

Nie widzimy w jakim stanie dotarła paczka, równocześnie sam klient może uszkodzić przesyłkę i zwalić winę na kuriera. :).
@GlobalEliteShop: powinni ci usunąć wszystkie aukcje za łamanie regulaminu.

https://allegro.pl/regulamin/pl/zalacznik-2

W ramach Oferty Sprzedający może udzielić rabatu lub zaoferować bezpłatny dodatek do Towaru (gratis), pod warunkiem, że Kupujący otrzymujący rabat lub bezpłatny dodatek nie jest wyłaniany w drodze losowania. Zarówno rabat jak i gratis muszą być określone w sposób jednoznaczny.


Określenie "jakaś tam losowa gra w gratisie" nie jest jednoznaczne i jest wyłaniany w drodze losowania.
@GlobalEliteShop: Nikt nie każe Ci się kajać, zaproponowaliśmy możliwe w tej sytuacji rozwiązanie. Nie skorzystałeś z niego i zamiast napisać nam, że nie chcesz lub, że kupujący się jednak nie zgadza, zrezygnowałeś z dalszej z rozmowy z nami. Nie pisaliśmy, że jest to nasze ostatnie zdanie w tej sprawie.


@allegro_pl: Ty jesteś chłopie odpowiedzialny za PR?XDD Ten ton to pasuje do osoby prowadzącej warzywniak na bazarze, nie wiem jakim cudem
No ale kto ma spisać protokół szkody? My?

Nie widzimy w jakim stanie dotarła paczka, równocześnie sam klient może uszkodzić przesyłkę i zwalić winę na kuriera. :).


@Saute:

no kto? Kurier nie widzial na oczy klienta ("nie zastal klienta", zostawil towar "u sasiada" - bo za duzo czasu zajeloby wjechanie winda do klienta), kurier ma #!$%@? i nie dotrze na spisanie protokolu szkody, firma kurierska tez ma #!$%@? i na inny
@GlobalEliteShop: powinni ci usunąć wszystkie aukcje za łamanie regulaminu.


https://allegro.pl/regulamin/pl/zalacznik-2

W ramach Oferty Sprzedający może udzielić rabatu lub zaoferować bezpłatny dodatek do Towaru (gratis), pod warunkiem, że Kupujący otrzymujący rabat lub bezpłatny dodatek nie jest wyłaniany w drodze losowania. Zarówno rabat jak i gratis muszą być określone w sposób jednoznaczny.

Określenie "jakaś tam losowa gra w gratisie" nie jest jednoznaczne i jest wyłaniany w drodze losowania.


@Morf: przeczytaj jeszcze raz
Zarówno rabat jak i gratis muszą być określone w sposób jednoznaczny.


@Limonene: Zarówno rabat jak i gratis muszą być określone w sposób jednoznaczny.

Określenie "jakaś tam losowa gra w gratisie" nie jest jednoznaczne
@Morf: Nie wnikam jak to oni interpretuja, dalem aukcje do sprawdzenia supportowi kiedys, bo usuneli mi aukcje za zapis "Abo otrzymac gre w wiadomosci do sprzedajacego prosimy umiescic link do profilu steam" i pracownik allegro zatwierdzil obecny ksztalt aukcji.