Wpis z mikrobloga

Protip dla sprzedawcow na #allegro, nigdy nie zgadzajcie sie jak @allegro_pl napisze do Was na wykopie ze usunie Wam absurdalnego negatywa. Jakis czas temu pisalem tutaj o tym ze dostalem negatywa dosc kuriozalnego, kupujacy ocenil wszystkie aspekty sprzedazy na 5/5 ale nie spodobal mu sie gratis i cyk negatyw (na zdjeciu)

Tutaj poprzedni wpis: https://www.wykop.pl/wpis/36658591/allegro-globaleliteshop-szybki-i-fajny-sprzedawca-/

Komentarz bekowy, chcialem go sobie zostawic, bo nie negocjuje z cebulakami ktorzy takim komentarzem chca wyludzic wiecej gratisow. No ale odezwali sie do mnie ludzie z allegro na wykopie, ze mi to usuna. No spoko, czemu nie, mimo ze to absurdalny negatyw to jednak statystyki zaniza wiec chetnie sie pozbede.

I teraz przechodzimy do sedna, no jest smiesznie xD
Allegro usunelo ten komentarz, ale szampanow nie otwierajcie xD Bo pozwolili kupujacemu wystawic komentarz raz jeszcze xD Tym razem oczywiscie dostalem same 1/5 i bez zadnego opisu. I teraz najlepsze, allegro nie moze tego komentarza juz mi usunac... bo jest prawidlowy xD

Tym samym dzieki pomocy allegro zostalem z negatywem z ktorego sie nie wytlumacze klientom, zamiast z negatywem ktory moglem bezlitosnie wysmiac i wyjsc na tym na plus. Usuwanie komentarza z opcja mozliwosci ponownego wystawienia przez kupujacego to jakis absurd, przeciez wiadomo ze ponowny negatyw bedzie jeszcze gorszy niz poprzedni...
Rozmowa z szanownym allegro: https://i.gyazo.com/c506073155a2b9c799d843aa2a78cf18.png

Takze odradzam, nawet jak allegro chce dla Was cos dobrze zrobic, po prostu nie odpisujcie bo oni i tak to, wybaczcie okreslenie, #!$%@? xD

Dzieki @allegro_pl jestescie nieocenieni xD A ja nawet Was juz pochwalilem na PW, czulem ze za wczesnie. Negatywa przezyje, mam duzo pozytywow, ale blagam, nie starajcie sie nikomu juz pomoc bo jeszcze kogos zabijecie.

#januszebiznesu #firma

Edit: A i pomine to ze mam teraz sie kajac przed klientem i prosic o usuniecie negatywa, bo on zapewnil allegro ze to przemysli. Jakbym chcial negocjowac z cebulakiem to bym to zrobil sam juz za pierwszym razem ;)
G.....p - Protip dla sprzedawcow na #allegro, nigdy nie zgadzajcie sie jak @allegropl...

źródło: comment_i67bS88lWrexYb3v2ZlCKO19r6lMJGz1.jpg

Pobierz
  • 141
  • Odpowiedz
w tym konkretnym przypadku mogliśmy usunąć komentarz jako wystawiony przez pomyłkę, na co wskazywały różnice w treści i ilości gwiazdek.


@allegro_pl: "Chciałem dobrze" - A. Hitler.
  • Odpowiedz
@allegro_pl: Chcieliście pomóc a zaszkodziliście. Skoro kupujący jest złośliwym idiotą już w pierwszym komentarzu, to trudno oczekiwać że za drugim razem nim nie będzie. Poza tym czemu wasz system pozwala dać za wszystko 5 gwiazdek, a jednocześnie przyznać negatywa? To idiotyczne. Więc pozwalacie nie tylko na przypadkowe pomyłki, ale też na bycie idiotą. Narzekają na was i kupujący i sprzedający, a wy nic z tym nie robicie, mimo że konkurencja ma
  • Odpowiedz
@GlobalEliteShop: ja bym postąpiła tak jak ten klient gdybym miała ponownie oceniać. Rozumiem Twój żal za negatywa, ale zawsze jak czytam odpowiedzi w tym stylu na allegro to korzystam z innego sklepu. Wiadomo, ze każdy ma swoje racje, ale sprzedawca nie powinien dyskutować z uczuciami kupującego. Jeden negatyw to nie koniec świata (zwłaszcza taki negatyw), za to można się pogrążyć wdając się w dyskusje.
  • Odpowiedz
@GlobalEliteShop: Czego się po nich spodziewasz. Jakiś czas temu miałem kupującego, który zakupił u mnie towar, ale nic nie zapłacił. Dwa dni później wystawił negatywa, telefonu nie odbiera, a Allegro nic z tym nie robi. Aaaa i co jest najlepsze muszę zapłacić prowizje za sprzedaż. ŚMIECH NA SALI
Może @allegropl skomentuje moją sprawę.
  • Odpowiedz
@CartmanXD: no to już w ogóle jest absurd. miałem swojego czasu wystawiony około tysiąc przedmiotów jednocześnie, gdzie zdarzały się takie dni gdzie ktoś kupił i nie zapłacił/przesłał fałszywy dowód zapłaty (na który się oczywiście nie nabieram) i za wszystkie te "transakcje" musiałem oczywiście zapłacić prowizję z własnej kieszeni. dramat.
  • Odpowiedz
@allegro_pl Czy wy macie RIGCZ? Przecież nawet #logikarozowychpaskow przy waszych wypowiedziach w tej sprawie jest wyżyną intelektualną. Chyba wiecie że gość był zadowolony ze wszystkiego, o czym świadczy poprzedni komentarz, który usuneliscie tłumacząc mu przy tym jaki błąd popełnił i czego ma nie robić, żebyście tego komentarza nie usunęli, a on mógł wyłudzić gratis, albo rabat...
  • Odpowiedz
Komentarze możemy usuwać jedynie w szczególnych przypadkach, w oparciu o regulamin. Każde usunięcie komentarza pociąga za sobą konieczność tłumaczenia się z tego przed jego autorem, więc robimy to tylko wtedy, gdy jesteśmy pewni naszej decyzji. Decyzję musimy też sensownie uargumentować. Nie możemy usuwać komentarzy ot tak, nie mając ku temu podstaw. W tej sytuacji, skontaktowaliśmy się z kupującym, który tak jak napisaliśmy, poprosił o kontakt z Twojej strony. Nikt nie każe Ci
  • Odpowiedz