Wpis z mikrobloga

raczej zdecyduje się na coś nowego, droższego, ale gdzie nic nie trzeszczy i mam gwarancje że nic nie jest do wymiany na "dzień dobry".


@Mruvek: No i zajebiście, popieram. Tyle, że chcąc coś nowego pokroju V60 wydasz 60 tys zł x 3, a przecież ja nie o to kruszę kopie w tym wątku. Po prostu nie zgadzam się z tezą, że każde nowe auto będzie lepsze od każdego używanego.
@kolorofon: dawno i nie prawda. Nowy superb niczym nie odstaje od passata. A tak ogolnie to lepiej sie prezentuje i ma ladniejsze wnetrze. Trzeba by bylo miec pindola zamiast oczu zeby tego nie dostrzec
@resuf: Virtualny Cockpit jest juz do zamowienia w kazdym aucie. Widzialem je juz w kilku kodiaqach, paru superbach. Ale w Octavi jeszcze nie, choc tez sa mozliwe
@peszmerd: wytlumacz mi w takim razie, dlaczego octavia np tez ma w homologoacji wpisane, ze jest limuzyna?
Nie wciskam samochodow, nigdy.
Zawsze mowie o wszystkich wadach i zaletach. Nigdy niczego nie ukrywam. Staram sie byc doradca a nie wciskaczem. Zdaza mi sie polecac auta konkurencji jesli widze ze nie mamy niczego odpowiadajacego jego potrzebom. Jak widze mozliwosc doradzenia w kwestiach finansowania (nawet kosztem swojej prowizji) na kozysc klienta to to robie.
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@Bintang: bo wiekszosc ludzi w PL ma tendencje do srania wyzej niz ma dupe, ze tak brzydko powiem. Marketingowcy Skody tez. Limuzyna to rodzaj samochodu w ktorym z tylu mozna przewiezc kogos w rownych badz lepszych warunkach niz pasazerow z przednich siedzen; gdzie wlasciciel samochodu czesto podrozuje z tylu, podczas gdy szofer prowadzi samochod. Takie auto to Panamera, Bmw 7/7l, mercecedes S/maybach, audi a8 (powiedzmy), jaguar xj/xjl, lexus ls. Octavia to
@kolorofon: czyzby? Wejdz do napakowanego na full paska/arteona i tak samo superba - w wiekszosci wszystko sie pokryje.

Arteon faktycznie moze byc lekko nowoczesniejszy technilogocznie. Ale passat to nudny z wygladu samochod, a Superb wyglada przy nim 100x lepiej.
Superb zyskuje nowych uzytkownikow i mam mase ludzi ktorzy na rowni stawiaja audi vw i skode i wybieraja rozsadkiem skode bo maja full wypas auto.
Rzadko kiedy sprzedaje sie ten samochod ponizej
@Bintang nie muszę wchodzić. Pół roku temu (mniej więcej) sprawdzałem oba. Powtórzyłem Ci to co powiedzieli mi w salonach, jednym i drugim. Nawet DSG w pasku miał jeden bieg więcej od Skody. Różnic było sporo. Generalnie taka jest podobnio polityka VAGa nowości itd są najpierw w VW.
@Bintang: to jakim cudem mi w konfiguracji wyszło ponad 80k? Wszyscy kupują gołe? No to faktycznie mądry wybór, nowy samochód bez żadnych opcji
@powl: kolego, Fabia ma byc z zalozenia samochodem z rozsadku - tanim w zakupie i tanim w eksploatacji. Bardzo czesto jest kupowany przez mlode malzenstwa (wersja combi) jako pierwszy samochod. Dzieki „kredytowi niskich rat” moga sobie pozwolic na nowe auto za jakies 600zl miesiecznie przy zerowej wplacie wlasnej :).

O wersje monte carlo ktora tu przytoczyles nikt nie pyta.

Masa jest ludzi dla ktorych to 2-3 nowa Skoda. Zmieniaja auto srednio
@Jowanka ale świat aut używanych to nie tylko gruzy. Można kupić takie samo bmw lub innego Mercedesa w stanie jak spod igły, gdzie każdy możliwy element zostanie sprawdzony po zakupie. Superba bym i tak nie kupił bo gardzę wszystkim co nowe z grupy VAG, bo większość z nich wygląda jak plastikowe zabawki, a od nich wziąłbym tylko te bardziej już klasyczne egzemplarze z lat 70 i 80.
Tak e60 czy e92 jest
@kolorofon: Nie do końca.
Skoda zwykle dostaje większość tego, co ląduje w VW, ale jest celowo zubożone. Z drugiej strony Seat zazwyczaj dostaje starsze komponenty. Klient ma wybór między najnowszym i najlepszym produktem, najnowszym i okrojonym czy ciut starszym, ale z pełni funkcjonalnym. Producent też na tym korzysta. Stare fakbryki jeszcze produkują starsze elementy do Seatów, nowe fabryki poza droższymi VW obsługują też Skodę zmniejszając koszta produkcji.
Poza tym ta sama
@wojtas_mks: > Skodę Rapid (segment C/D) w b. dobrej wersji (najwyższe wyposażenie + dodatki) wycenili mi po negocjacjach na ok. 60 tys. zł brutto. Fabię w podobnej konfiguracji na 54 tys. zł brutto.

Gdzie dostałeś takie ceny i w jaki sposób? Miałeś znajomości, kupowałeś wcześniej już coś u nich, słowem - jak to wynegocjowałeś? Jakieś rady?
Wczoraj w Skodzie w Gdańsku Fabię combi 1.0 95KM Ambition lakier metal + wyposażenie dodatkowe
@wojtas_mks: rabatu dali okragle 0pln. Mam przed soba wlasnie wydrukowana oferte od dealera i jest napisane: rabaty PROMO: 0pln, rabaty dealera: 0pln. A wyzej cena katalogowa wersji 54900pln. Takze wiem, ze moge cos ugrac, ale akurat negocjacje to moj najwiekszy antytalent, dlatego prośba o wszelkie porady :)
Aha, tylko ja bralem lakier, wiec roznica te 2k pln, ale i tak wciaz drogo.

Byłem jeszcze u Hyundai i Kia, tam od razu