Wpis z mikrobloga

Cześć rowerowe świry,
mam w garażu rower jak poniżej, pytanko do Was czy da się z tego zrobić #gravel, a jeśli tak to jaki byłby szacowany koszt i czego dokładniej bym potrzebował? Rozumiem, że wszystkie akcesoria typu błotniki, lampy, bagażnik itp. robią w takiej sytuacji out + musiałbym wymienić kierownicę, mostek i klamkomanetki, tak?

taguję #rower #przelaj #cyclocross
v.....0 - Cześć rowerowe świry, 
mam w garażu rower jak poniżej, pytanko do Was czy ...

źródło: comment_yo0HX4sGs66rwtP2qauzJ010rui3mKGL.jpg

Pobierz
  • 25
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@redmonk: a ktoś naprawdę zwraca uwagę na te pół stopnia różnicy? Pominę fakt, że jeden stopień różnicy na ~80cm rury ze sztycą to jest ~1.5cm, o tyle to można siodełko przesunąć do przodu albo kupić sztycę z innym offsetem.
W takim Marin Nicasio ten kąt w zależności od rozmiaru ramy się zmienia między 74.5 a 72.5. W przeciętnym crossie jest 73 ¯\_(ツ)_/¯
Bardziej pionowe są chyba triathlony / TT, ale
  • Odpowiedz
@MiQ27: Jednak gravel to trochę inny pomysł o ile ja rozumiem. Lekki, dość wąska opona i mimo nieco dłuższej ramy (czysto szosowa geometria na leśnych pagórkach jest ryzykowna) dający szosową pozycję do mocnego łojenia.
A cross to wygodny wszędołaz.

Gx
  • Odpowiedz
@Gixaar: szosową pozycję zapewni niższy mostek i baranek. Ja się skłaniam do definicji z https://www.1enduro.pl/gravel/ :)

nie obowiązują w nich żadne zasady i konwenanse. To po prostu rowery, na których jeździsz gdzie chcesz i w czym chcesz, nie przejmując się dorobioną na siłę ideologią
  • Odpowiedz