Kolejny odcinek #porsche na #czarneblachy znalezionego przez Mikiciuka. Szkoda tylko że gimbusiarnia pisze w komentarzach żeby go zrobić na 100% fabrykę - super #!$%@? zajebisty pomysł, będzie się niczym nie wyróżniał od tysięcy innych 911ek.
@Zaybatzu: Nie no, już nawet Nakai-san byłby ciekawszą opcją niż fabryka. To nie jest jakiś survivor car, który zachował się w jakiejś szopie w dobrym stanie żeby bawić się w oryginalność, tylko wielokrotnie drutowany wóz, który przez masę ingerencji nigdy nie będzie szczególnie dużo wart. Jedyna rozsądna opcja dla tego auta to naprawienie go na tyle ile jest potrzebne i pozostawienie iście kubańskich grzybopatentów typu pasy od Fiata, poszerzone nadkola
@oficer-prowadzacy: Już lepiej na fabrykę, niż rost albo gnuj style ( ͡°͜ʖ͡°) Ale się zgodzę, pójście w 100% oryginał marnacja potencjału, bo można z tego samochodu zrobić coś ciekawszego. Osobiście poszedłbym jak najbardziej w osiągi, ale bez znacznych przeróbek nadwozia
Natomiast co innego jak ktoś ma naturalnie zgruzowane auto (jak np.: Duży Fiat od @fajnyprojekt) - wtedy lepiej zrobić je tylko tak żeby przeszło przegląd, a resztę zostawić jak jest, bo odpicowanych klasyków jest cała masa, a taki klasyk po przejściach jest niepowtarzalny.
@oficer-prowadzacy: ja jestem zdania żeby wróciło do fabryki, może i jest zdrutowane i będzie takie same jak kazde inne 911 ale na swój sposób unikatowe, bo z polską historią po za tym wystarczająco ten samochód już przeżył januszy druciarzy, dejcie mu odpocząć ( ͡°͜ʖ͡°)
@Karton12: No właśnie po przywróceniu do stanu fabrycznego nie będzie miało śladów tej polskiej historii w ogóle. Nawet jeśli chcą je przywrócić to powinni chociaż zostawić na pamiątkę choć kilka tych PRLowskich drutopatentów, np.: te lampy od Żuka i nadkola. Tak jak w pewnej warszawskiej kamienicy zostawiono przy renowacji fragment elewacji ze śladami po kulach ( ͡º͜ʖ͡º)
@oficer-prowadzacy Taki zmęczony życiem klasyk kojarzy mi się zawsze z Ameryką i liberalnym podejściem do przeglądów w niektórych stanach. Jeżdżą tam sobie takie Cadillaki czy Chevrolety często starsze od właścicieli i fajnie się to kontrastuje z nowymi samochodami
@Zaybatzu Nie ma świętości, nie przepuszczą nawet Porsche czy Mercedesom, np. W220
@Jerry664: To co pokazałeś na zdjęciu to według mnie ratlook. Takie samochody z zasady powinny być w pełni sprawne technicznie, ale wyglądać jak kupa złomu.
#samochody #motoryzacja #carboners #tvnturbo #otrebusy #mikiciuk
Nie no, już nawet Nakai-san byłby ciekawszą opcją niż fabryka. To nie jest jakiś survivor car, który zachował się w jakiejś szopie w dobrym stanie żeby bawić się w oryginalność, tylko wielokrotnie drutowany wóz, który przez masę ingerencji nigdy nie będzie szczególnie dużo wart.
Jedyna rozsądna opcja dla tego auta to naprawienie go na tyle ile jest potrzebne i pozostawienie iście kubańskich grzybopatentów typu pasy od Fiata, poszerzone nadkola
Ja zrobiłbym własne modyfikacje, i robił tak żeby było jak najwygodniej naprawiać te zgliszcza.
-pomysł nr 2.
Wzorować się na singerze?( ͡° ͜ʖ ͡°)
Ale się zgodzę, pójście w 100% oryginał marnacja potencjału, bo można z tego samochodu zrobić coś ciekawszego. Osobiście poszedłbym jak najbardziej w osiągi, ale bez znacznych przeróbek nadwozia
BTW w 7:22 aż przypomniała mi się podstawówka
Rost/Rat style jest #!$%@?, bo to z daleka śmierdzi fejkiem i pozerstwem
Jaki kraj taki Magnus Walker ( ͡° ͜ʖ ͡°)
PORSCHE? (╯°□°)╯︵ ┻━┻
po za tym wystarczająco ten samochód już przeżył januszy druciarzy, dejcie mu odpocząć ( ͡° ͜ʖ ͡°)
No właśnie po przywróceniu do stanu fabrycznego nie będzie miało śladów tej polskiej historii w ogóle. Nawet jeśli chcą je przywrócić to powinni chociaż zostawić na pamiątkę choć kilka tych PRLowskich drutopatentów, np.: te lampy od Żuka i nadkola.
Tak jak w pewnej warszawskiej kamienicy zostawiono przy renowacji fragment elewacji ze śladami po kulach ( ͡º ͜ʖ͡º)
@Zaybatzu Nie ma świętości, nie przepuszczą nawet Porsche czy Mercedesom, np. W220
@oficer-prowadzacy: i na Giełdę Mercedesów ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Komentarz usunięty przez autora