Wpis z mikrobloga

via Wykop Mobilny (Android)
  • 4
#psychiatria #medycyna #pogotowieratunkowe #depresja

Hej Mirki pomóżcie proszę, bo mam moralniaka.

Kumpel z którym studiuję napisał mi rano na msg, że chce się zabić i to na serio. Powodem tego miałabyć fakt, że jest w czarnej dupie z materiałem, a egzamin nada dzień Domyślałem się, że typ żartuje, ale chciałem przekonać czy jest z nim ok, zatem dzwoniłem i pisałem wiele razy, a typ nie odpowiadał. Dodam, że kolega motzno #przegryw Zadzwoniłem pod 112 zgłosiłem sytuację. W tym czasie ja w bieg do niego. Na miejscu wszystko ok. Kolega żartował. #!$%@? na mnie, bo nie obczaiłem żartu. Ja #!$%@? na niego, bo zlapalem niemalego stresa. Policja spisała mnie. Przytuliłem się z kumplem i podziękowałem za obecność, bo multum spraw do ogarnięcia. Teraz typ do mnie piszę, że został przymusowo zamknięty w psychiatryku na obserwacje 30 dniową oraz, że mi "dziękuje" bo #!$%@?łem mu studia. Mam wrażenie, że blefuje. Wydaję mi się, że nie ma czegoś takiego jak przymusowa obserwacja. Czy rzeczywiście mam o co się zamartwiać ? Kurde ()
  • 13
Wydaję mi się, że nie ma czegoś takiego jak przymusowa obserwacja


@Lodzu: jest, jest:

 Osoba, której zachowanie wskazuje na to, że z powodu zaburzeń psychicznych może zagrażać bezpośrednio własnemu życiu albo życiu lub zdrowiu innych osób, bądź nie jest zdolna do zaspokajania podstawowych potrzeb życiowych, może być poddana badaniu psychiatrycznemu również bez jej zgody (...)


Ustawa o ochronie zdrowia psychicznego

via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@Papilon: Mój już były kumpel piszę, że przez ze mnie #!$%@?łem mu studia. No, ale chyba może się wypisać na własne żądanie ??? Nie został przecie ubezwasnolniony. Mam wrażenie, że zjeb próbuje mi wbić poczucie winny.