Wpis z mikrobloga

@MiKeyCo: Problem w tym, że to nie są jedyne działania. Uwalili też przetarg przygotowywany przez kilka lat i po kolejnych latach nie ma nawet propozycji nowego.

Nie wiem co trzeba mieć w głowie żeby nazywać się patriotą i to popierać.


@puszkapandory: Twoja manipulacja polega tym, że insynuujesz, że wybranie czegokolwiek w przetargu jest zawsze lepsze niż rezygnacja. Na pewno dla producenta, tylko niekoniecznie dla nas.

Nie wątpię też że producent
@MiKeyCo: gdybyś choć odrobinę przyjrzał się merytorycznej dyskusji która toczyła się obok waszego pieniackiego krzyku to byś się wstydził mówić raz ze to był zły przetarg,a dwa że lepiej nie wybrać nic w momencie kiedy tabor śmigłowcowy jest w opłakanym stanie...to co mówisz świadczy najlepiej o tym, że nie wiesz o czym mówisz.
@puszkapandory: Twoja manipulacja polega tym, że insynuujesz, że wybranie czegokolwiek w przetargu jest zawsze lepsze niż rezygnacja. Na pewno dla producenta, tylko niekoniecznie dla nas.

Parafrazując: Nie wiem co trzeba mieć w głowie żeby nazywać się człowiekiem rozumnym i tak manipulować.

Nie sądzisz, że to podła manipulacja?

@MiKeyCo: Czy takie powtarzanie ma wzmocnić przekaz czy po prostu utwierdzasz siebie w swoich opiniach?

Nie wybranie czegokolwiek, tylko tego co
@puszkapandory z ciekawości poszukalem takich informacji, ale chyba musisz mi pomoc w ich znalezieniu. Pomijam fakt ze o wzrostach kosztow utrzymania czy zawodnosci poinformowala sama minister francji :D :D :D


@Outline: Polecam tego użytkownika, ale informacje obalające doniesienia o "awaryjności" Caracali pojawiły się od razu z tymi doniesieniami (taki już poziom dziennikarstwa w Polsce).
https://www.wykop.pl/link/4487675/#comment-57787367
@MiKeyCo: a ty masz pojecie skąd się wziął taki stan ?Czy tylko tak klepiesz za tym co usłyszałeś? Jakbyś bardziej się wgryzł w te informacje to zobaczyłbyś jak swietnie dały sobie radę w ekstremalnych warunkach w Mali.A uziemienie wynikało stąd że producent czesci zamiennych nie przewidział w produkcji szybszego zuzywania się elementów ponieważ sprzet pracował w ekstremanych warunkach i zrobiła się kolejka.to był problem z logistyką a nie awaryjnością sprzetu. To