Aktywne Wpisy

✨️ Obserwuj #mirkoanonim
Jako rozowa mam pytanie do facetow - co moze oznaczac to, ze chlopak po przyjezdzie do domu siedzi w aucie jeszcze srednio z 15-20 minut? Nie zawsze ale 8 na 10 przyjazdow tak wyglada. Pytalam go dlaczego tak robi to mowi, ze "czeka az ostygnie" ale nie pamietam co dokladnie. Nie wydaje mi sie to prawdopodobne bo to zwykly samochod bez super silnika ani wyposazenia. Robi tak gdzies
Jako rozowa mam pytanie do facetow - co moze oznaczac to, ze chlopak po przyjezdzie do domu siedzi w aucie jeszcze srednio z 15-20 minut? Nie zawsze ale 8 na 10 przyjazdow tak wyglada. Pytalam go dlaczego tak robi to mowi, ze "czeka az ostygnie" ale nie pamietam co dokladnie. Nie wydaje mi sie to prawdopodobne bo to zwykly samochod bez super silnika ani wyposazenia. Robi tak gdzies
Komisarz_ +269

![POZNAŃ: 106 lat temu wybuchło Powstanie Wielkopolskie [ZDJĘCIA]](https://wykop.pl/cdn/c3397993/bc9f7761ca12bd88b72260d4035d87b8b4701d2be59815fb05b42aa905bc676b,q80.jpg)



Potrzebuję pomocy.
Jeszcze sezon się nie skończył, ale planuję zmienić ramę w następnym na fulla.
Mam względnie spoko osprzęt ale za cholerę nie mogę się odnaleźć w standardach :(
Może ktoś zna ramę Trailową/all mountain do której wsadzę większość komponentów z tego roweru:
https://www.evanscycles.com/scott-scale-760-2016-mountain-bike-EV253331
Najbardziej martwi mnie kwestia korby (support) tak na prawdę bo mam hollowtech i bronię się rękami i nogami przed pressfitem, a szukam teraz ramy na parę lat po prostu i pewnie jedyną rzecz z tego co mam i będę wymieniał w przyszłości to może być dropper i widelec na jakiegoś foxa fajnego.
Kwestia budżetu też jest ważna, bo nie chcę wywalić za samą ramę ponad 3k pln (przy nowej).
Bądźmy rozsądni, jestem bardziej "spirit" riderem niż sportowcem i nie potrzebuję karbonów, silników rakietowych i kosmicznych technologii.
EDIT: Koniecznie 27,5 bo jestem kurdupel :)
Fajnie gdyby był z opcją wsadzenia plusów jak bym nabrał ochotę albo nawet dziewiątek przy odpowiednim widelcu (ale to jest luxus bez którego potrafię się obejść).
#mtb #rower
Chciałbym po prostu przerzucić osprzęt i zmniejszyć koszty sprzedając moją aktualną bo jest w idealnym stanie, a w połowie przyszłego sezonu kupić jakiegoś fajnego rockshoxa albo foxa.
Ram jest miliard, nowe serie wszystkie w pressfit lecą.
Przeczytanie specyfikacji każdego modelu z każdego roku to jak wspinaczka w góry na rękach.
Niestety nie jestem tak obeznany a może ktoś akurat zna to czego szukam i poratuje.
W sklepach na pewno będę pytał, ale zanim kupiłem mojego HT to w każdym sklepie w którym byłem chcieli mi sprzedać "okazyjnie ostatni model
@Gilley: To przez pierwsze pół sezonu będziesz miał rower który chce cię zabić. Sprzedaj rower i kup drugi, nie baw się w przekładki, a już szczególnie gdy chcesz przekładać części służące do innej dyscypliny. Tak na prawdę jedyne co można przełożyć to napęd i to bez łańcucha, reszta nie spełnia żadnych standardów obowiązujących w dzisiejszych trailowych ramach. Koła do
W każdym razie jest to sklep, z którym pewnie dało by się dogadać by się wpasować w Twoje wymagania.
Przy czym musisz wiedzieć, że widelec praktycznie z miejsca musiał by być zmieniony, bo jeśli założysz taki XC widelec do
@dran2: @Gilley: Niestety popieram.
Co do widelca, żaden problem tak na prawdę jeśli stosunek kosztów do zysków był by wymierny :)
Ale ten intens pewnie milin $ i nie wsadzę tam mojego 2x10. do tego pewnie pressfit. Ale jak ludzie konkretni to może by się dogadał :)
Liczę się z wymianą ze względu na szpilkę w osi i to że widelec będzie pasował jak pieść do nosa.
Ogólnie nie czuję się na przechodzenie w 1x10 czy 11 i 2x10 gra mi super.
Skąd ten pomysł zapytasz?
Jak patrzę na ceny całych bajków i to za ile mogę zgolić mojego, okazuje się że będę musiał wsadzić 3k w zmianę roweru i
@Gilley: Co chcesz dołożyć za 1k jak nawet widelca za to nie kupisz? Do tego koła, dropper, kokpit, łańcuch, linki i robocizna. Wyjdzie dużo drożej i gorzej i wbrew temu co piszesz nie możesz nic odłożyć na "połowę sezonu".
Ale jakiś pomysł na sensowne rozwiązanie żeby nie wywalić się z kasy jak wariat a móc zrobić progresję?
tak na prawdę to styknie mi jak utrzymam napęd i hamulce po prostu, bo mocniejszych nie potrzebuję a 2x10 po prostu daje mi komfort na podjazdach na których sobie nie radzę i pozwala dojechać do górki te parę kilometrów w sensownym tempie.
Wszystko 1x10 co widzę, albo/i kosztuje 7k<
Trek Fuel Ex, Kross Soil, scott spark, Marin Rift Zone, Giant Trance, coś od Dartmoora
Amor upośledzi geometrię, na 90proc nie będą pasować koła - sztywne osie i teraz boosty są.
Na jesieni ludzie zaczynają sprzedawać swoje u----i. Naprawdę idzie dorwać coś fajnego
tylko nie ma boosta, sztywnej osi z tyłu, ale jak chcesz po prostu tanio przejść na fulla to chyba najlepsza oferta. Jest jeszcze wersja na sram nx 1x11, tylko sto elżbiet drożej.