Aktywne Wpisy
![czerwonykomuch](https://wykop.pl/cdn/c0834752/c97a7d716817e5f4761345827634e42a3fc2eae81b2e442d181c8db36d4ac26a,q60.jpg)
czerwonykomuch +143
35 lat kapitalistycznej propagandy tak bardzo poryło mózgi pracowników, że chcą oni - z własnej woli - spędzać w pracy więcej czasu za to samo wynagrodzenie.
Tak, dobrze czytasz. 23,9% obywateli jest zdecydowanie przeciwna skróceniu tygodnia pracy do 4 dni przy zachowaniu tego samego wynagrodzenia. 15% raczej przeciwna. Wśród trzydziestolatków, którzy powinni już przecież coś tam ogarniać i nie nabierać się tak łatwo na kapitalistyczne brednie, 52% woli pracować dłużej za to
Tak, dobrze czytasz. 23,9% obywateli jest zdecydowanie przeciwna skróceniu tygodnia pracy do 4 dni przy zachowaniu tego samego wynagrodzenia. 15% raczej przeciwna. Wśród trzydziestolatków, którzy powinni już przecież coś tam ogarniać i nie nabierać się tak łatwo na kapitalistyczne brednie, 52% woli pracować dłużej za to
![czerwonykomuch - 35 lat kapitalistycznej propagandy tak bardzo poryło mózgi pracownik...](https://wykop.pl/cdn/c3201142/7ddbb318664a00e5ba6a491c8e9b397a254395d6debdbe920400115b93f0c945,w150.jpg)
źródło: IMG_0473
PobierzZawiera treści 18+
Ta treść została oznaczona jako materiał kontrowersyjny lub dla dorosłych.
Rzecz miała miejsce parę lat temu, moja ładniejsza połówka odbywala staż w urzędzie pracy w jednym z miast aglomeracji śląskiej. Do jej obowiązków należało m.in. skanowanie dokumentów, robienie kawy i wszystko to, co stażystka powinna robić.
Działy się tam jednak rzeczy, którym nie śniło się nawet największym twórcom #pasta na wykopie. Jedna z nich dotyczyła przebiegu korespondencji email.
Jak to bywa w takich miejscach, nie każdy posiadał służbowy adres e-mail, nie każdy potrafił obsłużyć komputer, oraz nie każdy miał kompetencje do działania w tym zakresie. A dodać należy również, że ów jednostka sponsorowana przez Państwo pragnąc iść z duchem czasu, udostępniała kontakt osobom zainteresowanym w formie elektronicznej, i co najważniejsze, zachęcała do tej formy kontaktu.
Zapytać zatem na czym polega problem? Nowoczesny urząd pracy, zinformatyzowany rzekłbym nawet. Nic tylko zaczynać współpracę. Normalnie każdy #januszebiznesu byłby zachwycony. Otóż NIE. Bo nie wiecie jeszcze jak wygląda 'procedura'. A ja z chęcią ją opiszę. Posłużę się w tym celu pewnym przykładem. :)
Pan Piotr z firmy wysyła na adres mailowy urzędu pracy zapytanie o możliwość dofinansowania do doposażenia stanowiska pracy dla bezrobotnego skierowanego z urzędu pracy. Odpowiedni zespół informatyków, w składzie Grażyna, Gienia i Janusz odbierają wiadomość od Pana Piotra. Następnie ją drukują i kładą do korytka "skrzynka odbiorcza - weryfikacja". Dokument, teraz już w wersji papierowej na kolejny dzień roboczy zostaje przekazany do dyrektora UP w celu autoryzacji treści. Średni czas tego działania wynosi do 2 dni roboczych, po czym mail trafia do korytka "skrzynka odbiorcza". Tutaj znowu czekamy dzień aż wiadomość trafi w końcu do jednostki docelowej. Zostaje przygotowana odpowiedź i... w wersji roboczej wydrukowanej przekazana do korytka "skrzynka nadawcza - wersja robocza" skąd trafia spowrotem na biurko Pani dyrektor w celu dokonania autoryzacji. Gdy ta przebiegnie pomyślnie odpowiedź trafia do "skrzynka nadawcza - do wysłania". Grupa informatyków przepisuje treść maila z wersji roboczej do komputera, a na koniec zostaje wysłana odpowiedź do Pana Piotra.
Czas udzielenia odpowiedzi na wiadomość e-mail wynosi średnio do tygodnia czasu. Dla porównania na odpowiedź papierową czeka się mniej więcej tyle samo czasu.
#truestory #takbylo
A tak to wiadomo, że trzeba czymś przytuszować #!$%@? i brak sensownej roboty, więc zajmują sobie czas zbędnymi procedurami.
Tam są prowadzony zawody w 'kto najwięcej się będzie opierdzielać' a dyrektor to złoto w pełnej krasie. Facet grubo po 70-tce, nie wiedzący co to myszka komputerowa w ogóle.
@ehisedi: to jeszcze to ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Ale co najważniejsze, nie trwa to tydzień czasu.
Pamiętam jak w Krakowie ZIKiT odpisywał na maile załączając skan pisma ;) teraz już piszą normalnie w treści maila