Wpis z mikrobloga

@Raidersky: Przedstawię teraz tę sytuację z mojej perspektywy. Po wyjściu z szykany zostawiłem po zewnętrznej wystarczająco dużo miejsca na szerokość jednego bolidu oraz nie wykonałem żadnego ruchu kierownicą w celu 'zamknięcia' tego toru jazdy, a wręcz po wyjściu zakrętu moja kierownica była skierowana minimalnie do prawej. Tor jazdy starając się uchwycić to jak najbardziej obiektywnie widać na załączonym screenie, gdzie linia opon oraz bolidu jest równoległa do białej krawędzi toru.
Shadyz - @Raidersky: Przedstawię teraz tę sytuację z mojej perspektywy. Po wyjściu z ...

źródło: comment_32GK5Lx4R2DIyZyIqSmBH8RPjKoctOaA.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
@ACLeague:
AM R2:
1:40 CharlesGregory uderza mnie w tył za T1, zaliczam spina spadam na koniec stawki
8:40 hawelor nie zostawia miejsca w szykanie, obraca mnie, uderza we mnie dwóch innych kierowców i mam zniszczony cały wiścig
  • Odpowiedz
AM - to ja kinki

R1

1:42 - L1
Mike Kowalski zjeżdża na Petrus, oboje wpadają na trawę. Mike dodatkowo spinuje i zbiera Mateusz
  • Odpowiedz
AM

R1
7:57 r3pr3z3nt - mając dużo miejsca od wewnętrznej przyciął prosto na zbyt dużej prędkości, wywalając mnie w żwir, a samemu pozostając na torze.

29:57 Petrus - puknięcie od wewnętrznej
  • Odpowiedz
@ACLeague:
AM Q: 6:17 - LUCANUS - Strzał w tył
AM R1: 5:58 FEAR - kontakt w nawrocie - wyprzedzony przed zakrętem robi dive w nawrót;
AM R1: 7:44 FEAR - próba zepchnięcia z trasy podczas wyprzedzania - swietnie widac to z mojego cockpit cama z wlaczonym car radarem - car radar od wejścia w ostatni zakręt przed prostą startową;
AM R2: 1:46 [pierwsze okrążenie] MATEUSZ JASNOWSKI - strzał w
  • Odpowiedz