Wpis z mikrobloga

Odkąd skonfigurowałem sobie #platnosci przez #nfc na moim #samsung #galaxys8 to przestałem nosić ze sobą portfel i dokumenty, tj. jest jakieś pół roku temu. Patrząc po historii to 21.07 był ostatnim dniem, w którym mi działały. Nie wiem czy po drodze była aktualizacja, raczej nie, teraz przy zbliżeniu smartfona jak zawsze otrzymuję komunikat (niestety wyświetla się na bardzo krótki okres czasu i już nie chciałem robić z siebie idioty w sklepie, żeby się z nim zapoznać), że nie mogę płacić w ten sposób/płatność nie udana z ikonką czerwonego wykrzyknika, a terminal reaguje piknięciem i informacją, że płatność jest nieudana. Dlaczego, skoro nic się nie zmieniło, a karta nie straciła jeszcze ważności? Był to bardzo wygodny dla mnie ficzer i nie umiem teraz bez niego żyć, NFC jest aktywne, karta debetowa prawidłowo podpięta w apce Google Pay, ten zaś wskazany w ustawieniach #android w zakładce "Dotknij i zapłać" jako domyślny. Pomocy!!! #googlepay
  • 21
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@PomidorovaLova: tak, z każdym terminalem, który obsługuje normalnie karty zbliżeniowe - to ta sama technologia

jeśli Twój telefon ma NFC to wystarczy, że zasintalujesz apkę Google Pay, podepniesz kartę i można płacić
  • Odpowiedz
@Smartek: Pytam, bo u mnie w banku (tmub) jest możliwość podglądu karty i są tam podane wszystkie informacje, czyli numer karty, CVC2, data ważności i pomyślałem, że jakoś Ci to pomoże jak będzie tak samo u Ciebie, ale chyba lipa :D
  • Odpowiedz
@Smartek: Hm... tam czasem nie ma wbudowanej opcji płacenia bez tego całego Google Pay? Wyjeb to z telefonu, odpal apke mBank i tam ustaw płatności zbliżeniowe telefonem. Ja tak mam w Millenium i nie potrzebuję żadnych "zewnętrznych" aplikacji aby móc płacić kartą zbliżeniowo.
  • Odpowiedz
@MichaelT128: @radkon: @dawid110d: @MichaelT128: Wróciłem z urlopu i dziś pierwszy dzień, gdy postanowiłem się zająć tym problemem na poważnie. Odinstalowałem google pay, zainstalowałem jeszcze raz, podpiąłem kartę na nowo, bo ją znalazłem (długa historia...). W każdym razie problem jest wciąż ten sam, jednak przed chwilą w sklepie udało mi się zrobić zrzut ekranu, który załączam.
Smartek - @MichaelT128: @radkon: @dawid110d: @MichaelT128: Wróciłem z urlopu i dziś p...

źródło: comment_8z3e8kYau1Tqeg1PZo8WhXdBMqxzfdL1.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz