Wpis z mikrobloga

@lacuna z czego wywnioskowałem z opisów, gracze od początku są jakimiś ważnymi osobistościami w wiosce, jakas rada starszych czy coś, zgadza się?

Czy religia będzie miała jakiekolwiek znaczenie mechaniczne, albo fabularne? I czy nie można grać kapłanami?

Czy w grze będą występowały jakiekolwiek wątki fantastyczne? Jak tak to jak bardzo fantasyczne?
@Diamond-kun: Nie są typowymi zjadaczami chleba, bo chociaż są równi wobec siebie z NPC, ale to ich jarl zaprasza do Rady Osady. Na Radzie czasami będą odzywać się NPC, ale tylko w minimalnym stopniu, nie chodzi o to, żebym bez przerwy sama ze sobą gadała :)

I czy nie można grać kapłanami?


W skrócie tak, będzie miała znaczenie, ale niekoniecznie od razu (spoilery) Mocno zachęcam Cię do przeczytania wszystkich materiałow z
@DaKnight: Może być, tylko to będzie taki niepodróżujący, wyspecjalizowany kupiec (stosownie do profesji mechanicznej) - handlujący zbożem, towarami albo uzbrojeniem.
@Akumulat:

czy bedzie jakoś losowany stan cywilny?


Losowani będą mieli rodziny, a projektujący bohaterów mogą sobie wybrać.

Czy jest możliwe pokrewieństwo pomiędzy postaciami graczy?

Jest, ale musicie to ustalać między sobą, nie będę narzucała nikomu pokrewieństwa.
@Diamond-kun: Tak, tak samo jak każdy NPC. Większa zdolność bojowa osady w zamian za więcej gęb do wykarmienia. Ale na początku w osadzie Hjallbrekka będzie 9 000 osadników, niezależnie ilu członków rodziny gracze sobie dopiszą.